Feedback
I.D.: 43708343

ADV1096561 SERVICIU DE REALIZARE A PLANURILOR DE MARKETING TURISTIC IN CADRUL PROIECTULUI ”JOYRIDE”

Data publicarii
14.08.19 Exista 6.911.453 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8
Pretul estimativ:
67.410,00 RON - 67.410,00 RON
 
 
Locul realizarii:
ROMÂNIA
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ADV1096561 SERVICIU DE REALIZARE A PLANURILOR DE MARKETING TURISTIC IN CADRUL PROIECTULUI ”JOYRIDE” Elaborarea a 4 Planuri de Marketing Turistic, 1 Plan pentru fiecare Locaţie COMUNA BANEASA, COMUNA AGIGEA, MUNICIPIUL SHABLA, MUNICIPIUL BERKOVITSA. Fiecare Plan va fi elaborat în baza unei cercetări şi va cuprinde minim următoarele: - obiectivele Planului de marketing; - inventarierea atracţiilor şi activităţilor turistice e...
ADV1096561 SERVICIU DE REALIZARE A PLANURILOR DE MARKETING TURISTIC IN CADRUL PROIECTULUI ”JOYRIDE” Elaborarea a 4 Planuri de Marketing Turistic, 1 Plan pentru fiecare Locaţie COMUNA BANEASA, COMUNA AGIGEA, MUNICIPIUL SHABLA, MUNICIPIUL BERKOVITSA. Fiecare Plan va fi elaborat în baza unei cercetări şi va cuprinde minim următoarele: - obiectivele Planului de marketing; - inventarierea atracţiilor şi activităţilor turistice existente în fiecare locaţie, şi identificarea respectiv evaluarea potenţialului altor obiective care ar putea fi promovate; - evaluarea gradului de competitivitate a unor locaţii asemănătoare (inclusiv nominalizarea acestora) cu locaţia cercetată; - nominalizarea şi evidenţierea obiectivelor comunităţii locale şi a agenţilor economici din turism sau domenii conexe turismului, în special în raport cu dezvoltarea ţi protecţia mediului natural; - estimarea nivelului de cerere pe piaţa şi capacitatea de cazare a ariei cercetate; - evaluarea facilitaţilor si serviciilor turistice, existente şi planificate, a infrastructurii, inclusiv a căilor de acces (de orice tip) către locaţiile (şi judeţele) cercetate; - determinarea potenţialului turistic în legătura cu atracţiile turistice existente; - determinarea segmentelor de piaţa ţintă; - principatele recomandări ale planului de marketing; - prezentarea succintă a bugetului necesar implementării planului de marketing; - modalitatea de monitorizare a rezultatelor atinse prin implementarea acţiunilor planului de market
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu