Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică (administrare reţea informatică, mentenanţă şi întreţinere servere de reţea şi echipamente reţea), se numără:
- consultanta si asistenta informatică;
- administrare a reţelei informatice;
- administrare, mentenanţa si întreţinere servere de reţea (Web, mail, file-server, server
- de aplicaţii);
- aministrare, mentenanţa şi întreţinere echipamente reţea informatica (switc...
Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică (administrare reţea informatică, mentenanţă şi întreţinere servere de reţea şi echipamente reţea), se numără:
- consultanta si asistenta informatică;
- administrare a reţelei informatice;
- administrare, mentenanţa si întreţinere servere de reţea (Web, mail, file-server, server
- de aplicaţii);
- aministrare, mentenanţa şi întreţinere echipamente reţea informatica (switch-uri,
- routere, firewall, sistem de securitate, etc.);
- Suport tehnic 24H/24H prin remote/telefonic;
- Suport tehnic sediul beneficiarului in maxim 2 ore de la solicitare, in intervalul 8:30-
- 17:00 de luni pana vineri, pentru urgente, dupa caz;
- Consultanţă lT;
- Reprezentare pe baza de mandat în faţa instituţiilor/autoritaţilor, pe problematici specifice domeniului lT;
- Asistenţa şi consultanţă de specialitate pentru angajaţii lVlinisterului Culturii si ldentitaţii Naţionale, în vederea postarii pe site-ul instituţiei.
In derularea activităţilor de avizare pentru stocarea şi procesarea de informaţii clasificate, clasa secretar de stat, nivel strict secret, prestatorul va îndeplini şi funcţia de administrator de sistem, de aplicaţii, de medii de stocare şi de antivirus a staţiei de lucru din cadrul Compartimentului informaţii Clasificate, va trebui să posede certificat ORNISS şi va îndeplini şi următoarele sarcini:
- asigură managementul configuraţiei;
- utilizarea echipamentului în condiţii optime;
- gestionarea şi repartiţia capacităţilor hardware