Achiziţionarea serviciilor de asistenţă şi de consultanţă informatică pentru întreţinerea zilnica a reţelei informatice, administrarea, mentenanţa si întreţinerea serverelor de reţea (Web, mail, file-server, server de aplicaţii), necesitatea administrării, si întreţinerii echipamentelor din reţeaua informatică (switch-uri, routere, firewall, sistem de securitate pentru Ministerul Culturii , pentru perioada 01.02.2019 - 30.0...
Achiziţionarea serviciilor de asistenţă şi de consultanţă informatică pentru întreţinerea zilnica a reţelei informatice, administrarea, mentenanţa si întreţinerea serverelor de reţea (Web, mail, file-server, server de aplicaţii), necesitatea administrării, si întreţinerii echipamentelor din reţeaua informatică (switch-uri, routere, firewall, sistem de securitate pentru Ministerul Culturii , pentru perioada 01.02.2019 - 30.04.2019.
Printre activităţile specifice serviciilor de asistenţă şi de consultanţă informatică (administrare reţea informatică, mentenanţă şi întreţinere servere de reţea şi echipamente reţea), se numără:
- consultanta si asistenta informatică;
- administrare a reţelei informatice;
- administrare, mentenanţa si întreţinere servere de reţea (Web, mail, file-server, server
- de aplicaţii);
- aministrare, mentenanţa şi întreţinere echipamente reţea informatica (switch-uri,
- routere, firewall, sistem de securitate, etc.);
- Suport tehnic 24H/24H prin remote/telefonic;
- Suport tehnic sediul beneficiarului in maxim 2 ore de la solicitare, in intervalul 8:30-
- 17:00 de luni pana vineri, pentru urgente, dupa caz;
- Consultanţă lT;
- Reprezentare pe baza de mandat în faţa instituţiilor/autoritaţilor, pe problematici specifice domeniului lT;
- Asistenţa şi consultanţă de specialitate pentru angajaţii lVlinisterului Culturii si ldentitaţii Naţionale, în vederea postarii pe site-ul instituţiei.
În conformitate cu prevederile Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasi?cate în România, aprobate prin HG nr. 585/2002, în vederea înfiinţării componentei de securitate pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor (CSTIC), prestatorul va trebui să posede certificat ORNISS şi va îndeplini şi următoarele sarcini:
- asigură managementul configuraţiei;
- utilizarea echipamentului în condiţii optime;
- gestionarea şi repartiţia capacităţilor hardware şi a aplicaţiilor software;
- întreţinerea şi repararea echipamentelor;
- actualizarea evidenţelor privind funcţionarea staţiei de lucru;
- implementează măsurile de securitate pentru echipamentele şi sistemele de operare utilizate;
instalează, configurează şi actualizează sistemele de operare, produsele antivirus pe
echipamentele din compunerea sistemului informatic;
răspunde de iicenţierea şi mentenanţa sistemelor de operare utilizate;
- configurează şi actualizează componenta BIOS;
- coordonează activitatea de salvare, evaluare şi analiză a inregistrarilor de audit şi a jurnalelor
produselor antivirus;
- se asigură că a fost efectuat controlul antivirus al mediilor de stocare utilizate;
- răspunde de procurarea, înserierea, evidenţa, distribuirea şi distrugerea mediilor de stocare;
- inventariază periodic mediile de stocare utilizate;
- răspunde de licenţierea şi mentenanţa aplicaţiei;
- asigur? notificarea imediată a administratorului de securitate cu privire |a orice eveniment informatic sau incident de securitate survenit sau care este posibil a avea loc.