Adblue 10L cu Palnie Încorporată
Adblue nu este nici combustibil, nici aditiv, şi nu se amesteca cu motorina. Acesta se injecteaza in sistemul de evacuare pentru a reduce poluarea prin reducerea emisiilor nocive de oxizi de azot.
Este o solutie lichida compatibila cu motoare Diesel Euro IV, V, VI care contine uree si apa deionizata sau demineralizata. Este necesara pentru majoritatea camioanelor, autobuzelor si autocarelo...
Adblue 10L cu Palnie Încorporată
Adblue nu este nici combustibil, nici aditiv, şi nu se amesteca cu motorina. Acesta se injecteaza in sistemul de evacuare pentru a reduce poluarea prin reducerea emisiilor nocive de oxizi de azot.
Este o solutie lichida compatibila cu motoare Diesel Euro IV, V, VI care contine uree si apa deionizata sau demineralizata. Este necesara pentru majoritatea camioanelor, autobuzelor si autocarelor care se deplaseaza in Europa.
Este de asemenea şi un produs cheie pentru toate vehiculele care folosesc tehnologia SCR (Selective Catalytic Reduction), o tehnologie cu ajutorul careia sunt reduse nivelul emisiilor toxice si in special al oxizilor de azot NOx.
Adblue este un lichid pe baza de apa si continut de uree (CO(NH2)2) cuprins intre 31.8 % si 33.2 % conform Standardului International ISO 22241-1. Aceasta solutie este stabila din punct de vedere chimic, punctul de inghet fiind la -11 °C. Ureea CO(NH2)2 se obtine prin procedee industriale, prin combinarea bioxidului de carbon (CO2) si a amoniacului (NH3) la temperaturi si presiuni inalte (150°C, 50 bari). Substanta rezultata este solida, sub forma de cristale incolore, solubile in apa (H2O). Sistemul de injectie cu uree este relativ complex si contine un rezervor de uree, sistem de alimentare cu pompa electrica, un modul electronic de control (calculator), injector si catalizator. Aditional sistemul mai poate fi prevazut si cu un senzor de oxizi de azot dup catalizator, care masoara rata de convers