Obiectul acestui contract de achiziție, ce urmează a fi atribuit prin prezenta procedură de achiziție, constă în actualizare/
completare/ revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de
execuție și asistență tehnică din partea proiectantului (S.F.+P.A.C.+P.O.E.+P.T.E.) „Drum expres Oradea - Arad”, astfel:ETAPA
I 1. Studiul de Fezabilitate fin...
Obiectul acestui contract de achiziție, ce urmează a fi atribuit prin prezenta procedură de achiziție, constă în actualizare/
completare/ revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de
execuție și asistență tehnică din partea proiectantului (S.F.+P.A.C.+P.O.E.+P.T.E.) „Drum expres Oradea - Arad”, astfel:ETAPA
I 1. Studiul de Fezabilitate final avizat în CTE C.N.A.I.R., inclusiv studii și investigații necesare, culoarul de expropriere
(intăbularea dreptului de proprietate, documentaţii cadastrale, evaluare terenuri) și realizare Documentaţii necesare promovării
Hotărârii de Guvern şi prestaţii necesare a fi realizate după publicarea în Monitorul Oficial a Hotărârii de Guvern de declanşare
a procedurii de expropriere conform legii 255/2010 2. Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru depunerea/aprobarea
aplicației de finanțare.ETAPA II (numai dacă se obține finanțarea, conform mențiunilor de la III.2.2) 1. Autorizatia de Construire
la faza Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor. 2. Elaborare Proiect Tehnic de Executie și vor permite Beneficiarului
și altor Autorităţi Române să le folosească ca documente suport in procesele decizionale, de autorizare, avizare etc., pentru
sustinerea aplicatiei de finantare catre Autoritatea de Management si catre Comisia Europeana;3. Pregatirea documentației
de atribuire a contractelor de executie lucrari si asistență tehnica acordata Beneficiarului in perioada derularii procedurilor
de licitatii pentru executie lucrari.ETAPA III (numai dacă se obține finanțarea, conform mențiunilor de la III.2.2) Asistență
tehnică din partea proiectantului atât pe perioada de execuție a lucrărilor cât și pentru participarea proiectantului la fazele
incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții, inclusiv
întocmire proiect tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor - "as built" şi a devizului general actualizat
la terminarea lucrărilor și până la recepția finală- pe tot parcursul execuției lucrărilor până la aprobarea recepției finale.Durata
contractului: 20 luni pentru Etapa I și II, iar pentru etapa III pentru toată perioada de derulare a contractului de execuție
lucrări și până la recepția finală a lucrărilor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu
modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la
procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin.
(2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita
in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: primul termen - limita
este cu 25 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; al doilea termen - limita este cu 11 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor. Precizam ca cele doua termene de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor
economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului
de Participare si pana la termenul limita cu 11 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor stabilit de Autoritatea
Contractanta. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar
si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea
solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, la primul termen de raspuns la clarificari Autoritatea
Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea
Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 33 de zile anterior datei limita de depunere a
ofertelor, iar la al doilea termen de raspuns Autoritatea Contractanta va raspunde restului de solicitari de clarificare adresate
pana la termenul limita cu 18 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In functie de complexitatea solicitarilor
de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai
sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen
stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici
sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma
raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.