Feedback
I.D.: 30175400

Actualizarea software a sistemelor GPS de tip LEICA ZENO existente la nivelul AFIR

Data publicarii
14.08.18 Exista 166.203 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72260000-5
Termenul limita pentru depunere:
22.08.18
Pretul estimativ:
125.779,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1029620.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei este: servicii de actualizare software a sistemelor GPS de tip LEICA ZENO existente la nivelul AFIR (90 bucati). - Update-ul sistemului de operare (Windows CE); - Firmware Leica Zeno Field (de la Zeno Field 2 la Zeno Field 3.5); - Suport tehnic inclus: acces on-line si telefonic. - Garantie tehnica: garantia oferita de distribuitor sau producator: 12 luni. • Ofertantul declarat câştigător va co...
Obiectul achizitiei este: servicii de actualizare software a sistemelor GPS de tip LEICA ZENO existente la nivelul AFIR (90 bucati). - Update-ul sistemului de operare (Windows CE); - Firmware Leica Zeno Field (de la Zeno Field 2 la Zeno Field 3.5); - Suport tehnic inclus: acces on-line si telefonic. - Garantie tehnica: garantia oferita de distribuitor sau producator: 12 luni. • Ofertantul declarat câştigător va constitui garanţia de bună execuţie, egală cu 10% din valoarea (fără TVA) contractului, conform prevederilor art. 39 din HG nr. 396/2016. • Prestarea activităţilor ce fac obiectul contractului va începe în maxim 5 (cinci) zile de la constituirea garanţiei de bună execuţie, durata de execuţie a acestor activităţi fiind de 10 (zece) zile lucrătoare. DOCUMENTE ŞI CONDIŢII MINIME DE CALIFICARE SOLICITATE - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, în perioada de valabilitate, din care să rezulte obiectul de activitate al ofertantului; - Acceptare model contract. Documentele de contract vor fi parafate pe fiecare pagină şi semnate la final. - Formularul de buget completat (Anexa 2) - Graficul de îndeplinire a contractului - Formularul de Identificare financiara - Certificare sau document justificativ privind autorizarea operatorului economic pentru prestarea serviciilor descrise mai sus (actualizare software a echipamentelor de tip Leica Zeno).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare, 27.05.21
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, 03.10.19
Contract de servicii pentru Mentenanta si upgrade a sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80 (Diverse servicii de întretinere si reparare)  
Contract de servicii pentru Mentenanta si upgrade a sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80 (Diverse servicii de întretinere si reparare) 24.11.16
Mentenanta si upgrade a sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80 (Diverse servicii de întretinere si reparare)  
Servicii de service si întretinere la sistemele de stins incendiu 23.03.18
Achiziţie publică de servicii de mentenanţă şi calibrare a sistemului fotogrammetric digital LEICA ADS80, compus din: Lotul 1 – Serviciul de "Mentenanţă a sistemului fotogrammetric digital LEICA ADS80"/Diverse servicii de întreţinere şi de reparare, cod CPV 50800000-3 (Rev 2). Lotul 2 – Serviciul de "Calibrare geometrică a camerei fotogrammetrice digitale şi verificare a sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80/ Servicii de calibrare", cod CPV 50433000-9 (Rev 2).  
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, 19.09.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare 16.05.22
Lucrări de reparare sistem de încălzire apă prin panouri solare la sediul Direcţiei Regionale Cluj 12.06.23