Feedback
I.D.: 24722072

Actualizarea sistemului informatic integrat IDEALE 2005 la ultima versiune disponibilă de FLUENTIS 2015

Data publicarii
15.12.17 Exista 732.162 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72262000
Pretul estimativ:
297.297,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect înlocuirea versiunii actuale a aplicatiei de planificare a resurselor întreprinderii (IDEALE 2005), cu ultima versiune disponibila prin actualizarea sistemului informatic integrat IDEALE 2005 de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) pentru gestionarea activitatilor din cadrul R.A. Monitorul Oficial, la FLUENTIS 2015 (ultima versiune disponibila la momentul punerii în functiune), potrivit tut...
Contractul are ca obiect înlocuirea versiunii actuale a aplicatiei de planificare a resurselor întreprinderii (IDEALE 2005), cu ultima versiune disponibila prin actualizarea sistemului informatic integrat IDEALE 2005 de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) pentru gestionarea activitatilor din cadrul R.A. Monitorul Oficial, la FLUENTIS 2015 (ultima versiune disponibila la momentul punerii în functiune), potrivit tuturor cerintelor descrise în Documentatia descriptiva., Furnizorul va efectua livrarea, instalarea, instruirea operatorilor si punerea în functiune a sistemului informatic integrat FLUENTIS 2015, prin actualizarea sistemului informatic integrat IDEALE 2005 de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) pentru gestionarea activitatilor din cadrul R.A. Monitorul Oficial, la ultima versiune de FLUENTIS 2015 care va fi disponibila la momentul punerii în functiune, în conformitate cu prevederile anexelor la prezentul contract. De asemenea, pe perioada de garantie a sistemului informatic integrat (36 luni de la data punerii în functiune), furnizorul va asigura asistenta post-implementare pe o durata de trei ani, continând: rezolvarea gratuita disfunctionalitatilor aparute în sistemul informatic integrat, neprovocate de utilizarea neadecvata a acestuia si asistenta acordata utilizatorului (continând si upgrade-ul functionalitatilor sistemului în conformitate cu legislatia în vigoare, timp de 3 ani) în limita a 124 ore trimestrial., Valoarea totala estimata a contractului: 300 300 EUR + TVA, echivalentul a 1 395 854,46 RON la cursul valutar de 1 EUR = 4,6482 RON (cursul BNR valabil pentru 15.11.2017).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu