Scopul contractului este actualizarea Proiectului tehnic (PT, CS, DE) de reabilitare a Palatului Culturii, având la bază de Studiul nr.6947.0/2020 inclusiv studiile, expertizele şi orice alt document care face parte din aceasta, întocmit de SC Proiect SRL şi Proiectul tehnic nr.1/2018 întocmit de SC Romconstruct Group SRL, precum şi finalizarea lucrărilor, după cum urmează:
- Elaborarea documentaţiilor P.A.C./P.O.E.;
- Ela...
Scopul contractului este actualizarea Proiectului tehnic (PT, CS, DE) de reabilitare a Palatului Culturii, având la bază de Studiul nr.6947.0/2020 inclusiv studiile, expertizele şi orice alt document care face parte din aceasta, întocmit de SC Proiect SRL şi Proiectul tehnic nr.1/2018 întocmit de SC Romconstruct Group SRL, precum şi finalizarea lucrărilor, după cum urmează:
- Elaborarea documentaţiilor P.A.C./P.O.E.;
- Elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor, acordurilor, certificatelor, autorizaţiilor;
- Obţinerea avizelor, acordurilor, certificatelor, autorizaţiilor;
- Realizarea proiectului tehnic la nivel PT+DE+CS;
- Întocmirea Documentaţiei As Built. Documentaţia se va elabora cu respectarea prevederilor HG nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii şi a Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcţii;
- Verificarea proiectului tehnic de către verificatori de proiecte atestaţi în domeniile prevăzute de legislaţia în vigoare, ataşând referatele de verificare;
- Efectuarea tuturor schimbărilor şi elaborarea răspunsurilor la toate solicitările de clarificări cerute de către Beneficiar/Organismul Intermediar/AMPOR în faza de verificare a proiectului tehnic realizat, fără a beneficia de plăţi suplimentare din partea Autorităţii contractante şi obţinerea aprobării proiectului tehnic din partea Autorităţii Contractante/OI/AMPOR;
- Executarea lucrărilor din cadrul Proiectului tehnic actualizat;
- Asigurarea asistenţei tehnice din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, în conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995, privind calitatea în construcţii;
- Participarea Antreprenorului (în calitate de proiectant şi executant) la întocmirea cărţii tehnice a construcţiei;
- Participarea Antreprenorului (în calitate de proiectant şi executant) la recepţia la terminarea lucrărilor şi la recepţia finală în calitate de invitat, în mod obligatoriu, conform prevederilor art.25 H.G. nr. 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 6 zile, conform secţiunii I.3.din prezenta fisa de date. In măsura in care solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 3 zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitărilor de participare.
Valoarea cumulată a contractului ce urmează a fi atribuită este de 6.002.107,16 lei fără TVA, din care:
• Cheltuieli de proiectare în valoare de 193.800,00 lei fără TVA, formate din:
- 186.200,00 lei servicii de proiectare;
- 3.800,00 lei verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie;
- 3.800,00 lei asistenţă tehnică din partea proiectantului;
• Cheltuieli cu investiţia de bază în valoare de 5.750.799,17 lei fără TVA, construcţii şi instalaţii, cap.4.1. din devizul general;
• Cheltuieli cu organizarea de şantier în valoare de 57.507,99 lei fără TVA.