Actualizarea proiectului tehnic de execuţie, verificat potrivit prevederilor legale pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi în condiţiile legii, asistenţă tehnică pe parcursul finalizării lucrărilor de execuţie, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare programului de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect „as-built” pentru subproiectul “Reabilitare conductă de aducţiune apă pe ...
Actualizarea proiectului tehnic de execuţie, verificat potrivit prevederilor legale pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi în condiţiile legii, asistenţă tehnică pe parcursul finalizării lucrărilor de execuţie, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare programului de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect „as-built” pentru subproiectul “Reabilitare conductă de aducţiune apă pe traseul comuna Moroieni – comuna Moţăieni – oraşul Fieni şi reabilitare reţea distribuţie apă în oraşul Fieni, judeţul Dâmboviţa” cuprins in Proiectul: Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori''.
Valoarea estimata a contractului este de 10.000 EURO respectiv 42.392 lei fara TVA la cursul BNR lei/euro 1 € = 4,2392 lei din 31.03.2009.
Indicatorii tehnico-economici au fost aprobati prin HG nr.474/2011 si sunt calculati la un curs de schimb lei/euro: 1 euro = 4,2392 lei din data de 31.03.2009.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.