Autoritatea contractantă, doreste să atribuie un contract avand ca obiect " Actualizarea în format digital a documentaţiei de amenajarea teritoriului – Plan Urbanistic General în UAT Com. Banloc, judeţul Timiş", conform cerintelor caietului de sarcini.
Potrivit art. 46 al Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, "fiecare unitate administrativ-teritorială trebuie să îşi actualizeze la maximum 10 ani Pla...
Autoritatea contractantă, doreste să atribuie un contract avand ca obiect " Actualizarea în format digital a documentaţiei de amenajarea teritoriului – Plan Urbanistic General în UAT Com. Banloc, judeţul Timiş", conform cerintelor caietului de sarcini.
Potrivit art. 46 al Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, "fiecare unitate administrativ-teritorială trebuie să îşi actualizeze la maximum 10 ani Planul urbanistic general în funcţie de evoluţia previzibilă a factorilor sociali, geografici, economici, culturali şi a necesităţilor locale".
La nivelul localităţii nu există Plan General de Urbanism, ceea ce impune realizarea acestuia.
Contractul avand ca obiect " Actualizarea în format digital a documentaţiei de amenajarea teritoriului – Plan Urbanistic General în UAT Com. Banloc, judeţul Timiş" cuprinde următoarele etape:
ETAPA I - cuprinde următoarele faze:
1.1 Elaborarea formei sintetizate a Planului Urbanistic General în vigoare
1.2 Elaborarea studiilor de fundamentare
1.3 Stadiul actual al dezvoltării urbane
1.4 Elaborare Concept General de Dezvoltare Urbană
1.5 Sustenabilitate financiară
ETAPA II – Elaborare P.U.G. preliminar
ETAPA III – Întocmirea documentaţiilor specifice obţinerii avizelor şi/sau acordurilor necesare aprobării P.U.G., precum şi obţinerea acestor avize/acorduri, inclusiv participarea activă la procesul de informare şi consultare a publicului în toate etapele prevăzute de lege
ETAPA IV – Redactarea finală a documentaţiei de urbanism P.U.G. - cu introducerea tuturor observaţiilor din avize şi/sau acorduri, aprobarea documentaţiei de urbanism P.U.G. prin hotărâre a Consiliului local.
ETAPA V – Predarea P.U.G. digital în GIS.
Durata maxima de prestare a serviciilor este de maximum 8 luni, defalcata astfel:
− Etapa I , termen 2 luni:
o Faza 1.1. – Elaborarea formei sintetizate a Planului Urbanistic General în vigoare: maxim 1,5 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
o Faza 1.2. – Elaborarea studiilor de fundamentare: maxim 2 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
o Faza 1.3. - Stadiul actual al dezvoltării urbane: maxim 1 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
o Faza 1.4. Concept General de Dezvoltare Urbană: maxim 2 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
o Faza 1.5. Sustenabilitate financiară: maxim 1 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante.
− Etapa II - Elaborarea formei preliminare a Planului Urbanistic General: maxim 2 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante.
− Etapa III - Întocmirea documentaţiilor specifice obţinerii avizelor şi/sau acorduri necesare aprobării P.U.G. precum şi obţinerea acestor avize: maxim 2 luni de la validarea formei preliminare a P.U.G.
− Etapa IV - Redactarea finală a documentaţiei de urbanism – cu introducerea tuturor observaţiilor din avize şi/sau acorduri: maxim 1 luni de la obţinerea ultimului aviz favorabil
− Etapa V – Predarea P.U.G. digital în sistem GIS: maxim 1 luni de la finalizarea Etapei IV.