• Elaboarea (I) Actualizarea expertizei tehnice pentru cerinţa fundamentală "A1 - rezistenţă
mecanică şi stabilitate", precum şi servicii asociate raportului de expertiză tehnică a clădirii "SECŢIA IV-V – Penitenciarul Constanţa Poarta Albă".
Mentionăm că, documentatia tehnică de avizarea a lucrărilor "Secţia IV-V- Penitenciar Constanţa Poarta Albă", proiect nr. SAM -03/2012, a respectat solutiile prezentate în raportul...
• Elaboarea (I) Actualizarea expertizei tehnice pentru cerinţa fundamentală "A1 - rezistenţă
mecanică şi stabilitate", precum şi servicii asociate raportului de expertiză tehnică a clădirii "SECŢIA IV-V – Penitenciarul Constanţa Poarta Albă".
Mentionăm că, documentatia tehnică de avizarea a lucrărilor "Secţia IV-V- Penitenciar Constanţa Poarta Albă", proiect nr. SAM -03/2012, a respectat solutiile prezentate în raportul de expertiză tehnică nr. C2 74920/16.12.2010, întocmit de expertul tehnic autorizat ing. Cotofană Anton.
• Întocmirea documentaţiilor anexe la cererile de avize/acorduri solicitate prin Certificatul
de Urbanism, necesare pentru obiectivul mixt de investiţii "Secţia IV-V- Penitenciar Constanţa Poarta Albă", acolo unde este cazul. Se vor prezenta în original, în format electronic editabil şi PDF (CD — DVD) — 4 exernplare;
• Predarea documentaţiilor anexe la cererile de avize/acorduri solicitate prin Certificatul de
Urbanism necesare pentru obiectivul mixt de investiţii "Secţia IV-V- Penitenciar Constanţa Poarta Albă" susţinerea acestora în comisiile de specialitate ale emitenţilor şi obţinerea pe cheltuiala prestatorului, a avizelor/acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism, acolo unde este cazul;
• Elaborarea (II) Actualizarea documentatiei tehnico-economice, faza Studiu de Fezabilitate pentru realizarea obiectivului mixt de investiţii "Secţia IV-V- Penitenciar Constanţa Poarta Albă" în conformitate cu legislaţia aflată în vigoare si raportul de expertiză tehnică.
• Studiul de fezabilitate actualizat va fi însuşit prin semnătură si stampila de expertul tehnic şi de proiectantul iniţial al S.F., respectiv dr. ing. Mădălina STĂNESCU.
Se va prezenta în original, în format electronic editabil şi PDF (CD - DVD) - 4 exemplare;
• Elaborarea (III) scenariului de securitate la incendiu. Se va prezenta în original, în format
electronic editabil şi PDF (CD — DVD) — 4 exemplare;
Proiectantul trebuie să întocmească documentaţia necesară obţinerii avizelor, acordurilor care se pot solicita ulterior de către alte instituţii, inclusiv Studiul de impact asupra mediului, dacă este cazul. Dacă sunt necesare avize ulterioare, proiectantul va întocmi documentaţiile aferente în aceleaşi costuri (fără solicitarea de fonduri suplimentare).
Proiectantul va preda şi va susţine documentaţiile pentru obţinerea avizelor în faţa autorităţilor.
Documentaţia tehnico-economică, faza Studiu de Fezabilitate - actualizat, trebuie să fie elaborată în concordanţă cu concluziile şi recomandările expertului tehnic cu privire la condiţiile de construire/înlocuire, limitări impuse de schimbarea configuraţiei/remodelare, măsuri şi intervenţii necesare, să asigure informaţii complete, astfel încât autoritatea contractantă delegată să obţină date economice complete privind realizarea obiectivului mixt de investiţie ( consolidare, extindere si modernizare) şi care să răspundă cerinţelor tehnice, economice şi tehnologice ale beneficiarului de investiţie şi ale utilizatorului.
Proiectantul va analiza şi recalcula, acolo unde este cazul, cantităţile de lucrări estimate din Studiul de fezabilitate anexat, ţinând cont atât de părţile scrise, cât şi de cele desenate.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1)şi (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice opertaor economic interesat de participarea la procedura de achiziţie are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.