Linia 100 între statiile de cale ferata Valisoara cap X si Caransebes cap X, între kilometrii 461+100 si 475+835 (14735 m), a fost construita în anul 1877 si a avut ultima reparatie capitala între anii 1981 si 1983.
În vederea executiei lucrarilor de refactie totala, pentru asigurarea circulatiei trenurilor în conditii de siguranta si în vederea readucerii elementelor componente ale caii ferate la parametrii initiali pe lin...
Linia 100 între statiile de cale ferata Valisoara cap X si Caransebes cap X, între kilometrii 461+100 si 475+835 (14735 m), a fost construita în anul 1877 si a avut ultima reparatie capitala între anii 1981 si 1983.
În vederea executiei lucrarilor de refactie totala, pentru asigurarea circulatiei trenurilor în conditii de siguranta si în vederea readucerii elementelor componente ale caii ferate la parametrii initiali pe linia CF Valisoara – Caransebes, în anul 2006 Proiect CF Bucuresti – Agentia Teritoriala Timisoara a întocmit proiectul tehnic nr. 300/1401/2006 având ca obiect ,,Refactie totala linie CF Orsova – Jimbolia, interval Valisoara – Caransebes, km 461+100-475+835”.
Lucrarea de refactie a fost cuprinsa în Planul de achizitii TSSP 2008 (împrumut rambursabil BIRD 4842 RO + componenta locala) al Sucursalei Regionale CF Timisoara.
Cu aceasta ocazie s-au aprovizionat din fonduri TSSP un numar de 28.930 buc traverse din beton T60 echipate cu prindere Pandrol Fastclip care sunt depozitate în Baza din Statia C.F. Aurel Vlaicu cu paza asigurata de catre detinatorul bazei, SC TSC GENERAL CONSTRUCT SRL.
Pentru implementarea proiectului nr. 300/1041/2006 demarat prin programul TSSP, documentatia tehnico - economica aferenta lucrarii a fost avizata cu documentul de avizare al SRCF Timisoara nr. 6 –L– 2009 si CTE CNCF ”CFR” SA nr.16/ 18.03.2009;
În vederea achizitiei lucrarilor, în anul 2012 s-a efectuat actualizarea tehnico – economica a proiectului conform conditiilor de pe teren si a preturilor de la acea data, prin documentatia nr.300/1041/2012.
Datorita nealocarii fondurilor necesare, demararea procedurii de achizitie a lucrarilor s-a facut în anul 2014. Dupa publicarea anuntului de participare au fost solicitate numeroase clarificari cu referire la continutul documentatiei tehnico-economice si la standardele si normativele la care se face referire în caietele de sarcini. La toate solicitarile s-a raspuns punctual, prin acte publicate în SEAP la care au avut acces toti potentialii ofertanti.
Lucrarea nu a fost adjudecata datorita neprezentarii niciunui ofertant la deschiderea licitatiei programata în anul 2015.
Pentru eliminarea tuturor deficientelor din documentatia tehnico - economica datorate perioadei de timp trecute de la la data elaborarii (anul 2006) si pâna în prezent, se impune actualizarea caietelor de sarcini si a documentatiei tehnico-economice, în care sa fie incluse toate raspunsurile date la solicitarile de clarificari, verificarea si avizarea documentatiei în conformitate cu prevederile legale, întocmirea devizului general conform HG 28/2008 având la baza preturile actuale pentru toate materialele, manopera si utilajele prevazute în proiect.
Serviciul necesar a fi achizitionat cuprinde actualizarea documentatiei economice precum si a caietelor de sarcini în vederea demararii procedurilor de achizitie publica a unui contract pentru executia lucrarilor de refactie.