Feedback
I.D.: 9308127

Actualizare documentatie Reabilitare alei si parcari în municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava

Data publicarii
17.09.15 Exista 182.044 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233222-1
Termenul limita pentru depunere:
05.10.15
Pretul estimativ:
6.254.106,00 RON
Documente participare:
  1. 7-379361.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achizitie publica este executia lucrarilor de reabilitare a parcarilor ?i aleilor din 13 zone ale municipiului Campulung Moldovenesc, prin refacerea sistemului rutier al acestora. Valoarea estimata totala a achizitiei: 6.254.106 lei, exclusiv TVA, compusa din: - 5.870.569 lei, exclusiv TVA, reprezentând valoarea lucrarilor de executat C+M, fara valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute ...
Obiectul contractului de achizitie publica este executia lucrarilor de reabilitare a parcarilor ?i aleilor din 13 zone ale municipiului Campulung Moldovenesc, prin refacerea sistemului rutier al acestora. Valoarea estimata totala a achizitiei: 6.254.106 lei, exclusiv TVA, compusa din: - 5.870.569 lei, exclusiv TVA, reprezentând valoarea lucrarilor de executat C+M, fara valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute si a cheltuielilor conexe organizarii de santier; - 323.537 lei, exclusiv TVA, reprezentând valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, avand o pondere de 5,5 % din valoarea contractului fara diverse si neprevazute, astfel cum a fost precizata de catre proiectant in devizul general. Din valoarea fixa aferenta procentului de diverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar, cheltuieli cu lucrari/servicii care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului, fara aplicarea unei proceduri de atribuire, în baza contractului încheiat, respectiv acele cheltuieli care provin din clauzele de variatie, stabilite prin Caietul de sarcini, pentru acele articole care au fost initial ofertate de operatorii economici si care au fost cunoscute de toti participantii la procedura de atribuire. In consecinta, aceasta suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute va fi cuprinsa in mod distinct in cadrul propunerii financiare prezentate de catre fiecare ofertant. Suma aprobata pentru executia lucrarilor, aferenta anului 2015, este de 238.400 lei, inclusiv T.V.A., diferenta de lucrari urmand a se executa si finaliza in cursul anului 2016, maxim 2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu