Viitorul contract va sigura, potrivit prevederilor legale, realizarea reabilitarii/ inlocuirii/ extinderii sistemului public de alimentare cu apa (captare, aductiune, statii de tratare, rezervoare de inmagazinare, retele de apa) in localitatea Busteni, judetul Prahova.
Obiectul contractului include:
1. Servicii de proiectare care se refera, in principal, la urmatoarele:
1.1. Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii au...
Viitorul contract va sigura, potrivit prevederilor legale, realizarea reabilitarii/ inlocuirii/ extinderii sistemului public de alimentare cu apa (captare, aductiune, statii de tratare, rezervoare de inmagazinare, retele de apa) in localitatea Busteni, judetul Prahova.
Obiectul contractului include:
1. Servicii de proiectare care se refera, in principal, la urmatoarele:
1.1. Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei, in conformitate cu legislatia nationala
1.2. Elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, in conformitate cu legislatia nationala, inclusiv proiectul de monitorizare, control si achizitii date, in cadrul unui sistem automatizat SCADA
1.3. Verificarea tehnica a documentatiilor elaborate de catre verificatori de proiecte atestati, potrivit pervederilor legislatiei nationale.
1.4. Elaborarea documentatiilor continand instructiuni de intretinere si exploatare
1.5. Asistenta tehnica a proiectantului pe durata executiei lucrarilor
1.6. Elaborarea documentatiei conforme cu executia (daca este cazul)
2. Executia de lucrari care se refera, in principal, la urmatoarele:
2.1. Executia lucrarilor pentru realizarea surselor de captare, conductelor de aductiune, rezervoarelor de inmagazinare, statiilor de tratare, conductelor de transport, de drenare etc.
2.2. Procurarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
2.3. Testarea si punerea in functiune a lucrarilor/utilajelor/ echipamentelor tehnologice executate/ montate in cadrul contractului
2.4. Realizarea si punerea in functiune a tuturor componentelor sistemului SCADA
2.5. Monitorizarea functionarii sistemului si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
2.6. Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor
Valoarea estimata a contractului este de 7135718,00 euro compusa din:
355 470,00 euro = Servicii de proiectare si asistenta tehnica
5 842 097,00 euro = Investitia de baza
175 263,00 euro = Utilitati necesare obiectivului
114 505,00 euro = Organizare de santier
11 100,00 euro = Probe
637 283,00 euro = Cheltuieli diverse si neprevazute (10% din valoarea serviciilor de proiectare, a investitiei de baza si cea a utilitatilor necesare obiectivului)
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi, dupa caz, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului in conformitate cu prevederile HG28/2008, Anexa nr. 4, pct. 5.3 litera d) - cheltuieli rezultate in urma modificarilor de solutii tehnice, cheltuieli suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielile de conservare pe parcursul intreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta.