- asistenta tehnica pentru remedierea incidentelor care împiedica buna functionare a sistemului informatic ,refacerea datelor în cazul aparitiei incidentelor si refacerea consistentei datelor din baza de date ,aplicarea de patch-uri, reinstalari si reconfigurari ale aplicatiilor sau componentelor acestora ,servicii de mentenanta preventiva – saptamânal - monitorizarea aplicatiilor, urmarirea logurilor si configurarea aplica...
- asistenta tehnica pentru remedierea incidentelor care împiedica buna functionare a sistemului informatic ,refacerea datelor în cazul aparitiei incidentelor si refacerea consistentei datelor din baza de date ,aplicarea de patch-uri, reinstalari si reconfigurari ale aplicatiilor sau componentelor acestora ,servicii de mentenanta preventiva – saptamânal - monitorizarea aplicatiilor, urmarirea logurilor si configurarea aplicatiilor în sensul unei exploatari în conditii optime,actualizarea documentatiei pentru a reflecta modificarile operate în sistem , servicii de mentenanta si dezvoltare software permanenta , furnizarea de servicii de întretinere,furnizarea de servicii de mentenenta corectiva si evolutiva (extinderea si dezvoltarea sistemului cu noi functionalitati ) pentru aplicatiile existente,furnizarea de servicii de suport tehnic si mentenanta software licentiate, furnizarea de servicii de întretinere si mentenanta hardware
În obligatia Prestatorului intra furnizarea urmatoarelor livrabile:raport lunar al incidentelor aparute , procese verbale de interventie (daca este cazul),raport lunar privind mentenanta preventiva
Având în vedere ca sistemul informatic a fost achizitionat prin accesarea de fonduri europene si se afla în perioada de postimplementare prevazuta în contractul de finantare, nu se accepta înlocuirea sistemului informatic existent cu altul similar.
În caietele de sarcini sunt detaliate sistemele informatice integrate aferente fiecarui proiect in parte .