Din condi?iile de amplasament analizate rezulta existen?a unei alunecari masive în derulare.
Se propune execu?ia lucrarilor de consolidare a zonelor cu teren alunecator, cu 65 minipilo?i fora?i DN 300 mm din beton C16/20, ce va fi rigidizat prin ?eava ? 245 x 8 mm în interior. Armatura pilotilor va consta în ?eava ? 245 x 8 mm, cu fante de 400 x 50 mm, dispuse pe patru rânduri, la distan?a de 1,55 m între ele, respectiv pe ...
Din condi?iile de amplasament analizate rezulta existen?a unei alunecari masive în derulare.
Se propune execu?ia lucrarilor de consolidare a zonelor cu teren alunecator, cu 65 minipilo?i fora?i DN 300 mm din beton C16/20, ce va fi rigidizat prin ?eava ? 245 x 8 mm în interior. Armatura pilotilor va consta în ?eava ? 245 x 8 mm, cu fante de 400 x 50 mm, dispuse pe patru rânduri, la distan?a de 1,55 m între ele, respectiv pe trei coloane, la un unghi de 120° între ele. La partea superioara coloanele vor fi rigidizate cu radier ce va avea lungimea de 40 m, din beton armat C18/22,5, cu dimensiunile de 0,30 x 3,00 m. Minipilo?ii fora?i pe doua randuri vor avea distan?a interax de 1,20 m ?i adâncimea de forare de 9,00 m ?i fi?a de 9,00 m.
Minipilo?ii fora?i proiecta?i vor fi realiza?i cu tubaj recuperabil, cu sec?iune transversala constanta, verticali, în foraj uscat.
De asemenea, se propune realizarea unor drenuri transversale. Drenul va fi format dintr-un pat de pietris – 30 cm grosime, tub riflat, perforat la 180°, din PVC, DN 90 mm, 1,50 cm strat de piatra sparta pentru dren. Zona supusa alunecarilor de teren, care necesita consolidare pe strada Top?eni - punct Poarta Mânastire din comuna Cornu, s-a studiat pe lungimea de 83 m ?i este delimitata pe planul de situa?ie între profilele km 0+000 ?i km 0+083.