Feedback
I.D.: 19084319

Actualizare documentatie Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Sistem pentru asigurarea redundantei nodurilor de Internet si VPN de la Sediul Central al ANCOM (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
14.04.17 Exista 758.402 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32420000-3
Termenul limita pentru depunere:
22.05.17
Pretul estimativ:
319.680,00 RON
Documente participare:
  1. 7-403383.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect achizitia unui Sistem pentru asigurarea redundantei nodurilor de Internet si VPN de la Sediul Central al ANCOM (cod CPV: 32420000-3), constând în livrarea de echipamente si prestarea de servicii aferente de implementare (instalare/configurare) si integrare, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Sistem pentru asigurarea redundantei nodurilor de Internet si VPN de la Sediul Central al ANCOM (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 19.08.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 21.05.14
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere aferente nodurilor de comunicaţii din cadrul Oficiilor Judeţene, respectiv nodurilor de Internet de la Sediul Central şi Sala Tehnică Portabilitate din sediul Direcţiei Regionale din Bucureşti (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere si UPS-uri (coduri CPV: 32420000-3 si 31154000-0), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere si UPS-uri (coduri CPV: 32420000-3 si 31154000-0), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 30.07.14
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen