Feedback
I.D.: 6454575

Actualizare documentatie „ Modernizare drumuri comunale in comuna Perisor, judetul Dolj ”

Data publicarii
20.05.15 Exista 188.815 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
08.06.15
Pretul estimativ:
3.554.410,00 RON
Documente participare:
  1. 7-374054.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie executia lucrarilor pentru „ Modernizare drumuri comunale in comuna Perisor, judetul Dolj ” conform caietului de sarcini. Valoarea totala estimata a contractului de achizitie publica 3.554.410,00 lei fara T.V.A. (inclusiv diverse si neprevazute), din care: a) Valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute): 3.386.610,00 lei fara T.V.A., din care: - C...
Obiectul contractului îl constituie executia lucrarilor pentru „ Modernizare drumuri comunale in comuna Perisor, judetul Dolj ” conform caietului de sarcini. Valoarea totala estimata a contractului de achizitie publica 3.554.410,00 lei fara T.V.A. (inclusiv diverse si neprevazute), din care: a) Valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute): 3.386.610,00 lei fara T.V.A., din care: - Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.356.010 lei fara TVA; - Lucrari de constructii aferente organizarii de santier = 30.600 lei fara TVA; b) Valoarea diverselor si neprevazutelor este de 167.800 lei, fara T.V.A., reprezentând 4,72%, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. j) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura de atribuire a contractului este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de aprobarea ordonatorului de credite a alocarii fondurilor necesare pentru realizarea investitiei, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator NUMAI IN MASURA in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin aprobarea ordonatorului de credite a alocarii fondurilor necesare pentru realizarea investitiei. In cazul In care, indiferent de motive, nu se va aproba alocarea fondurilor , Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii de respingere a solicitarii de alocare a fondurilor, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciul in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost sau va fi notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu