Feedback
I.D.: 20565750

Actualizare documentatie Achizitie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimanta si copiatoare (hartie xerox)

Data publicarii
19.06.17 Exista 145.979 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Termenul limita pentru depunere:
28.06.17
Pretul estimativ:
204.898,00 RON
Documente participare:
  1. 7-407431.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor achizitiona rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimanta si copiatoare (hartie xerox), respectiv: Lot I: „Achizitie rechizite si consumabile de birou” si Lot II: „Achizitie hartie pentru imprimanta si copiatoare (hartie xerox)”, conform cerintelor caietelor de sarcini nr.59832/02.05.2017, nr.40715/22.03.2017, nr.39094/17.03.2017 si nr.59840/02.05.2017, astfel: -Lot I: „Achizitie rechizite si consumabi...
Se vor achizitiona rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimanta si copiatoare (hartie xerox), respectiv: Lot I: „Achizitie rechizite si consumabile de birou” si Lot II: „Achizitie hartie pentru imprimanta si copiatoare (hartie xerox)”, conform cerintelor caietelor de sarcini nr.59832/02.05.2017, nr.40715/22.03.2017, nr.39094/17.03.2017 si nr.59840/02.05.2017, astfel: -Lot I: „Achizitie rechizite si consumabile de birou”: conform cerintelor Caietelor de sarcini nr.59832/02.05.2017, nr.40715/22.03.2017 si nr.39094/17.03.2017. Valoarea estimata fara TVA: intre 129.786,23 lei (excl. TVA) si 168.722,10 lei (excl. TVA) Valoarea minima a intervalului respectiv 129.786,23 lei reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2017, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima respectiv 168.722,10 lei reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform prevederilor art.165 alin.(1) din HG 395/2016. -Lot II: „Achizitie hartie pentru imprimanta si copiatoare (hartie xerox)”: conform cerintelor Caietului de sarcini nr.59840/02.05.2017 Valoarea estimata fara TVA: intre 75.112 lei (excl. TVA) si 97.645,60 lei (excl. TVA) Valoarea minima a intervalului respectiv 75.112 lei reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2017, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima respectiv 97.645,60 lei reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform prevederilor art.165 alin.(1) din HG 395/2016. Optiuni: Conform art.165 alin.(1) din HG nr.395/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimanta si copiatoare (hartie xerox)  
Servicii postale de distribuire a corespondentei în tara si strainatate  
Servicii postale de distribuire a corespondentei în tara si strainatate 10.04.17
”Achizitie produse de la unitati protejate autorizate, in conformitate cu prevederile art. 78 alin (3) lit b, din Legea nr. 448/2016 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap republicata cu modificarile si completarile ulterioare”: Lot I Materiale pentru curatenie, Lot II Solutii pentru curatenie  
”Achizitie produse de la unitati protejate autorizate, in conformitate cu prevederile art. 78 alin (3) lit b, din Legea nr. 448/2016 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap republicata cu modificarile si completarile ulterioare”: Lot I Materiale pentru curatenie, Lot II Solutii pentru curatenie 23.03.17
Servicii de revizie si reparatii la centrala telefonica (inclusiv piese de schimb). 03.05.17
„Achizitie servicii de evaluare bunuri mobile si imobile apartinând domeniului public si privat din municipiului Craiova precum si servicii de determinare a cantitatii si a valorii materialelor rezultate în urma scoaterii din functiune a unor bunuri apartinând domeniului privat al mun Craiova” 23.06.17
Achizitie aranjamente florale, buchete, cosuri, jerbe si coroane de flori natural pentru anul 2017 24.05.17
„Servicii de asistenta tehnica si mentenanta, extensii si modificari a aplicatiei ProTAXI pentru modulele: Evidenta si calcul taxe si impozite persoane fizice, Evidenta si calcul taxe si impozite persoane juridice, Evidenta si calcul chirii si concesiuni, Contabilitatea veniturilor, Facturare chirii si concesiuni, Comunicare web cu contribuabilii, Plata prin internet cu card bancar, Administrare infochiosc, Administrare parametri aplicatie”  
Servicii-management si mentenanta sistem informatic integrat de executie bugetara