Feedback
I.D.: 20473442

Actualizare documentatie ACHIZITIA UNUI REMORCHER CONVENTIONAL CU BARA DE TRACTARE, SERVICIILE DE SERVICE OBLIGATORII IN PERIOADA DE GARANTIE, PRECUM SI SCOLARIZAREA PERSONALULUI

Data publicarii
14.06.17 Exista 453.176 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34960000-4 50110000-9
Termenul limita pentru depunere:
18.07.17
Pretul estimativ:
397.000,00 EUR
Documente participare:
  1. 2-176160.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACHIZITIA UNUI REMORCHER CONVENTIONAL CU BARA DE TRACTARE, SERVICIILE DE SERVICE OBLIGATORII IN PERIOADA DE GARANTIE, PRECUM SI SCOLARIZAREA PERSONALULUI
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIA UNUI REMORCHER CONVENTIONAL CU BARA DE TRACTARE, SERVICIILE DE SERVICE OBLIGATORII IN PERIOADA DE GARANTIE, PRECUM SI SCOLARIZAREA PERSONALULUI  
Actualizare documentatie ACHIZITIONAREA UNEI FREZE DE ZAPADA, PRECUM SI A SERVICIILOR DE SERVICE OBLIGATORII IN PERIOADA DE GARANTIE SI A SERVICIILOR DE SCOLARIZARE A PERSONALULUI 17.07.17
REMORCHER ELECTRIC FARA BARE DE TRACTARE CU RIDICAREA JAMBEI DE BOT, SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE SI SERVICII DE SCOLARIZARE PERSONAL. 29.10.19
ACHIZITIONAREA UNEI FREZE DE ZAPADA, PRECUM SI A SERVICIILOR DE SERVICE OBLIGATORII IN PERIOADA DE GARANTIE SI A SERVICIILOR DE SCOLARIZARE A PERSONALULUI  
Achizitionarea unei freze de zapada, precum si a serviciilor de service obligatorii in perioada de garantie si a serviciilor de scolarizare a personalului. 17.07.17
Achizitionarea unei freze de zapada, precum si a serviciilor de service obligatorii in perioada de garantie si a serviciilor de scolarizare a personalului.  
Achizitia unei autospeciale stins incendii de aeroport pentru AIBB-AV, servicii de scolarizare a personalului si servicii de service in perioada de garantie a autospecialei 17.09.19
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Utilaj de împrăștiere substanțe de degivrare lichide, service în perioada de garanție și scolarizare personal pentru AIBB-AV 14.02.19
Utilaj de împrăștiere substanțe de degivrare lichide, service în perioada de garanție și scolarizare personal pentru AIBB-AV