Acord cadru de furnizare : LOT 1 – Conserve din carne centre copii adulti , LOT 2 – Produse din carne centre copii adulti , LOT 3 – Carne si organe porc centre copii adulti, LOT 4 – Carne de vita centre copii adulti , LOT 5 – Carne de pasare congelata centre copii adulti, LOT 6 – Carne de miel centre copii adulti.
Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se ...
Acord cadru de furnizare : LOT 1 – Conserve din carne centre copii adulti , LOT 2 – Produse din carne centre copii adulti , LOT 3 – Carne si organe porc centre copii adulti, LOT 4 – Carne de vita centre copii adulti , LOT 5 – Carne de pasare congelata centre copii adulti, LOT 6 – Carne de miel centre copii adulti.
Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 15 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Acordul-cadru asigura necesarul pentru o perioada de 12 luni si are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitia de produse de origine animala necesare pentru hrana beneficiarilor din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Iasi. Cantitatile estimate minime si maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent sunt in caietul de sarcini.
Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini.
VALOAREA ESTIMATA ACORD-CADRU:
LOT 1: minim 20.325,90 lei si maxim 238.952,80 lei
LOT 2: minim 99.941,82 lei si maxim 1.174.404,02 lei
LOT 3: minim 64.348,00 lei si maxim 744.149,40 lei
LOT 4: minim 25.164,02 lei si maxim 282.183,60 lei
LOT 5: minim 88.597,30 lei si maxim 1.041.757,80 lei
LOT 6: minim 2.813,00 lei si maxim 23.200,00 lei