Prin OUG nr. 74 din 11 octombrie 2017 s-a desemnat Inspectoratul General pentru Situații de Urgență ca unitate de achiziții
centralizată pentru achiziția centralizată de autospeciale/ambulanțe pentru Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare
din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, pentru serviciile de ambulanță județene și pentru Serviciul
de Ambulanță București-Ilfov.În ...
Prin OUG nr. 74 din 11 octombrie 2017 s-a desemnat Inspectoratul General pentru Situații de Urgență ca unitate de achiziții
centralizată pentru achiziția centralizată de autospeciale/ambulanțe pentru Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare
din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, pentru serviciile de ambulanță județene și pentru Serviciul
de Ambulanță București-Ilfov.În baza acestui act normativ s-a desemnat Comisia Interministerială pentru Suport Tehnic (stabilită
potrivit OUG nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situațiilor de urgență, precum și pentru modificarea
și completarea OUG nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobat prin legea nr. 104/2014,
cu modificările și completările ulterioare și HG nr. 144/2014 privind organizarea și funcționarea Comisiei interministeriale
pentru suport tehnic) să avizeze lista cu necesarul de ambulanțe pe tipuri și cantități, precum și prețul unitar estimat pentru
fiecare tip de autospecială/ambulanță care face obiectul achiziției în sistem centralizat.În acest sens, prin Procesul verbal
nr 1825075/30.10.2023,CIMST a avizat necesarul de ambulanțe pe tipuri și cantități, inclusiv prețurile unitare ale acestora.Având
în vedere cele relatate anterior, prezenta procedură de atribuire are ca obiect încheierea unor acorduri cadru de furnizare
ambulanțe (Lot 1 - „Ambulanţă tip B 4X2”, Lot 2 - „Ambulanţă tip B 4X4” și Lot 3 - „Ambulanţă tip C”) pentru Serviciul Mobil
de Urgență, Reanimare și Descarcerare din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, pentru serviciile de
ambulanță județene și pentru Serviciul de Ambulanță București-Ilfov.Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare: În a 11-a zi înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere
a ofertelor / candidaturilor : 18Solicitările de clarificare în legatură cu documentația de atribuire se vor transmite doar
prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire
aflate în desfășurareATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta
prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor
suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor
de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări"
NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului
de către autoritatea contractantă!Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcție de fondurile disponibile.