Feedback
I.D.: 71101455

Acorduri – cadru având ca obiect prestarea de servicii de închiriere de vehicule de transport persoane cu şofer – 2 loturi

Data publicarii
13.07.22 Exista 876.534 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60170000-0
Termenul limita pentru depunere:
28.07.22
Pretul estimativ:
2.534.050,00 RON - 2.534.050,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.07.22 Publicat la 15.07.22 Publicat la 23.07.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul achiziţiei este asigurarea transportului, cu vehicule conform specificaţiilor, pentru toţi participanţii străini la Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor, eveniment ce va avea loc la Bucureşti, în perioada 26 septembrie – 14 octombrie 2022, cu respectarea cerinţelor Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Acordurile-cadru în baza carora se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect...
Scopul achiziţiei este asigurarea transportului, cu vehicule conform specificaţiilor, pentru toţi participanţii străini la Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor, eveniment ce va avea loc la Bucureşti, în perioada 26 septembrie – 14 octombrie 2022, cu respectarea cerinţelor Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Acordurile-cadru în baza carora se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de închiriere vehicule de transport persoane cu şofer (cod CPV: 60170000-0), vor fi atribuite astfel: Lot 1: Închiriere vehicule pentru transport de persoane cu şofer AEROPORT - HOTELURI BUCUREŞTI – AEROPORT, Lot 2: Închiriere vehicule pentru transport de persoane cu şofer HOTELURI BUCURESTI – PALATUL PARLAMENTULUI- HOTELURI BUCUREŞTI, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Serviciile care urmeaza a fi achizitionate sunt impartite in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 6-a zi înainte de termenul limită de stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor. Posibilitatea de reluare a competitiei: NU. Acord-cadru cu maxim 3 operatori economici.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acorduri-cadru având ca obiect prestarea de servicii de închiriere de vehicule de transport persoane cu şofer – 2 loturi 23.05.22
Acorduri – cadru având ca obiect prestarea de servicii de închiriere de vehicule de transport persoane cu şofer – 2 loturi  
Fundal podium modular - 1 set (LOT 1) şi Ecran signalistică - 1 set (LOT 2) 11.08.22
Contract de servicii de coffee-break şi trataţii (servicii de catering) oferite demnitarilor de nivel VIP şi VVIP în cadrul Conferinţei Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor  
Servicii de curăţenie  
Servicii de închiriere cabine şi instalaţii de traducere simultană şi echipamente necesare precum şi alte bunuri/servicii conexe necesare asigurării spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor, alocate pentru Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor 02.05.22
Contract de servicii de coffee-break şi trataţii, denumite în continuare servicii de catering, oferite participanţilor de nivel VIP şi VVIP în cadrul saloanelor VIP şi VVIP de la Palatul Parlamentului, pentru desfăşurarea Conferinţei Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor. 21.06.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de proiectare arhitecturală în vederea realizării conceptului de identitate vizuală şi design/branding pentru spaţiile din interiorul şi exteriorul Palatului Parlamentului, inclusiv Sala Plenară şi Aeroportul Henri Coandă. 21.03.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de proiectare arhitecturală pentru realizarea conceptului de design/branding şi amenajare interioară şi exterioară pentru spaţiile din interiorul şi exteriorul Palatul Parlamentului, inclusiv Sala Plenară şi Aeroportul Henri Coandă - Otopeni 20.04.22
Contract de servicii de inchiriere de autovehicule cu sofer