Feedback
I.D.: 52310790

ACORDURI CADRU - Furnizare tablete de uz scolar cu conexiune la internet si echipamente/dispozitive pentru activitatea didactica online in Municipiul Arad - 2 loturi

Data publicarii
08.12.20 Exista 125.795 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
12.01.21
Pretul estimativ:
29.676.261,89 RON - 33.497.773,10 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
  2. Contract subsecvent-semnat.doc
  3. Acord cadru-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordurile cadru presupun furnizarea de tehnică de calcul pentru elevi şi cadre didactice din Municipiul Arad în conformitate cu clauzele prevăzute în acordurile cadru şi în contractele subsecvente, respectând cerinţele cuprinse în caietul de sarcini Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare adresate în termenul prevăzut la secţiunea I.1 (cu 12 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea o...
Acordurile cadru presupun furnizarea de tehnică de calcul pentru elevi şi cadre didactice din Municipiul Arad în conformitate cu clauzele prevăzute în acordurile cadru şi în contractele subsecvente, respectând cerinţele cuprinse în caietul de sarcini Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare adresate în termenul prevăzut la secţiunea I.1 (cu 12 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor) cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valoarea estimata cumulată totală a produselor incluse în ambele loturi este de 33.497.773,10 lei. Autoritatea contractantă a decis împărţirea procedurii în doua loturi şi urmăreşte încheierea a doua acorduri cadru distincte. Pentru lotul I valoarea maximă estimată a acordului cadru este de 26.107.961,34 lei fără TVA iar pentru lotul II, valoarea estimată maximă este de 7.389.811,76 lei fără TVA. Valoarea estimată lot1: Acord cadru intre 23713861,29 si 26107961,34 lei (fără TVA) Contract subsecvent intre 1305398,07 si 23713861,29 lei (fără TVA) Valoarea estimată lot2: Acord cadru intre 5962400,60 şi 7389811,76 lei (fără TVA) Contract subsecvent 944028,15 şi 5962400,60 lei (fără TVA) Cantitatile minime si maxime aferente acordurilor cadru si contractelor subsecvente atat pentru lotul 1 cat si pentru lotul 2 se regasasc caietul de sarcini. Acordurile-cadru intra in vigoare la data semnarii de catre ambele parti. În derularea acordurilor cadru, autoritatea contractanta va atribui minim doua contracte subsecvente/an/lot, în funcţie de necesităţi şi în limita fondurilor nerambursabile atrase, iar durata maximă a unui contract subsecvent, indifent de lot, este de 12 luni. Clauza suspensivă: Încheierea contractelor subsecvente este condiţionată de semnarea contractului de finanţare, atribuirea contractelor subsecvente făcându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002. În cazul în care contractul de finanţare nu va fi semnat, autoritatea contractantă va putea aproba, dacă există sume disponibile, pentru anul semnării contractelor, o sumă reprezentând contravaloarea produselor furnizate. AC precizează că va încheia contractul cu promitentul-furnizor numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare, conform menţiunilor de mai sus. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna sau nu vor putea fi aprobate fonduri conform acestor condiţii, AC îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea 98/2016 (este imposibilă încheierea contractului). Clauza suspensivă va opera pentru o perioada de maxim 24 luni de la data atribuirii acordurilor cadru. Ofertantii din cadrul prezentei proceduri acceptă ca AC şi/sau finanţatorul nu sunt şi nici nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă AC şi/sau finanţatorul au fost notificate asupra existenţei unei asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri vor suporta în integralitatea lor eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia aplicării clauzei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu