ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI:
- LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;
- LOT 2 - carne si preparate din carne;
- LOT 3 - lapte si preparate din lapte;
- LOT 4 - legume congelate;
- LOT 5 - produse si derivate din cereale;
- LOT 6 - conserve;
- LOT 7 - legume si fructe;
- LOT 8 - diverse alimente.
- LOT 9 - peste si preparate din peste.
Locul princip...
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI:
- LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;
- LOT 2 - carne si preparate din carne;
- LOT 3 - lapte si preparate din lapte;
- LOT 4 - legume congelate;
- LOT 5 - produse si derivate din cereale;
- LOT 6 - conserve;
- LOT 7 - legume si fructe;
- LOT 8 - diverse alimente.
- LOT 9 - peste si preparate din peste.
Locul principal de furnizare:
- CANTINA SOCIALA PLOIESTI - str. MIHAI BRAVU nr. 231
- CAMINUL DE BATRANI PLOIESTI - str. COSMINELE nr. 11A
Informatii privind acordul-cadru pe loturi:
i) Durata acordului-cadru: 12 luni;
ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;
iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;
Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.
iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;
v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:
- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2021;
- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2022 pana la data implinirii perioadei pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ octombrie 2022);
vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru pe fiecare lot, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini;
vii) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: 1,533,522.70 lei fara TVA, 1,671,539.74 lei inclusiv TVA, defalcata astfel:
- LOT 1= 97,847.00 lei fara TVA
- LOT 2= 545,129.00 lei fara TVA
- LOT 3= 238,497.00 lei fara TVA
- LOT 4= 122,704.00 lei fara TVA
- LOT 5= 45,824.50 lei fara TVA
- LOT 6= 188,486.80 lei fara TVA
- LOT 7= 146,400.30 lei fara TVA
- LOT 8= 72,146.60 lei fara TVA
- LOT 9= 76,487.50 lei fara TVA
viii) Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot:
- LOT 1= 81,535.69 lei fara TVA
- LOT 2= 454,211.90 lei fara TVA
- LOT 3= 198,744.23 lei fara TVA
- LOT 4= 103,726.67 lei fara TVA
- LOT 5= 38,181.56 lei fara TVA
- LOT 6= 157,077.63 lei fara TVA
- LOT 7= 121,998.77 lei fara TVA
- LOT 8= 60,122.13 lei fara TVA
- LOT 9= 63,742.25 lei fara TVA
Valoarea estimata: 1,533,522.70 lei fara TVA, defalcata astfel:
- CANTINA SOCIALA PLOIESTI = 1,401,173.00 lei fara TVA
- CAMINUL DE BATRANI PLOIESTI = 132,349.70 lei fara TVA
Sursa de finantare: Bugetul Administratiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti, clasificatia bugetara 20.03.01.
Contractul produce efecte de la data inregistrarii la autoritatea contractanta, dupa semnarea acestuia de catre ambele parti, pana la data expirarii valabilitatii produselor furnizate.
Termenul de furnizare a produselor: conform comenzilor emise de CANTINA SOCIALA PLOIESTI si CAMINUL DE BATRANI PLOIESTI.
Clasificare CPV:
- 15000000-8 Alimente, băuturi, tutun şi produse conexe
- 15810000-9 Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete
- 15100000-9 Produse de origine animală, carne şi produse din carne
- 15200000-0 Peşte preparat şi conserve de peşte
- 15500000-3 Produse lactate
- 15331170-9 Legume congelate
- 15300000-1 Fructe, legume si produse conexe
- 03211900-2 Produse pe bază de cereale
- 15897200-4 Conserve de alimente
- 15870000-7 Condimente si mirodenii
- 15800000-6 Diverse produse alimentare
- 15400000-2 Uleiuri si grasimi animale sau vegetale
- 15850000-1 Paste fainoase
Ofertele se depun pe: UNUL SAU MAI MULTE LOTURI
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 13 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitările de clarificari in cel mult 3 zile lucratoare de la data primirii acestora, dar nu mai tarziu de 10 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
In vederea respectarii de catre autoritatea contractanta a obligatiei instituite prin dispozitiile art. 160, alin. (3) din Legea nr. 98/2016, de a nu dezvalui identitatea operatorului economic care a solicitat clarificari sau informatii suplimentare cu privire la documentatia de atribuire, operatorii economici vor respecta prevederile Notificarii ANAP din data de 06.09.2016 privind Modalitate de solicitare clarificari prin SEAP, si anume “la introducerea titlului intrebarii, continutului intrebarii, precum si in continutul documentului pe care il va atasa (daca este cazul) nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic care adreseaza solicitarea de clarificari sau informatii suplimentare".