Feedback
I.D.: 72968143

ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie; LOT 2 - carne si preparate din carne; LOT 3 - lapte si preparate din lapte; LOT 4 - legume congelate; LOT 5 - produse si derivate din cereale; LOT 6 - conserve; LOT 7 - legume si fructe; LOT 8 - diverse alimente; LOT 9 - peste si preparate din peste

Data publicarii
11.09.22 Exista 143.735 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15810000-9 15100000-9 15500000-3 15331170-9 03211900-2 15897200-4 15300000-1 15800000-6 15200000-0
Termenul limita pentru depunere:
12.10.22
Pretul estimativ:
1.651.541,80 RON - 1.651.541,80 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI-semnat.pdf
  2. FisaDate_DF1158810.pdf
  3. FORMULARE ACORD-CADRU si CONTRACT SUBSECVENT-semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru pe loturi: i) Durata acordului-cadru: 12 luni; ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici; iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in c...
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru pe loturi: i) Durata acordului-cadru: 12 luni; ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici; iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila. iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei; v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru: - contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2022; - contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2023 pana la data implinirii perioadei pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ octombrie 2023); vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru pe fiecare lot, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini; vii) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: 1,651,541.80 lei fara TVA, 1.800.180,56 lei inclusiv TVA, defalcata astfel: - LOT 1= 146,430.00 lei fara TVA - LOT 2= 445,420.00 lei fara TVA - LOT 3= 198,441.00 lei fara TVA - LOT 4= 181,727.50 lei fara TVA - LOT 5= 64,701.00 lei fara TVA - LOT 6= 158,327.00 lei fara TVA - LOT 7= 178,431.00 lei fara TVA - LOT 8= 99,104.30 lei fara TVA - LOT 9= 178,960.00 lei fara TVA viii) Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 1= 122,025.00 lei fara TVA - LOT 2= 371,183.33 lei fara TVA - LOT 3= 165,367.50 lei fara TVA - LOT 4= 151,439.58 lei fara TVA - LOT 5= 53,917.50 lei fara TVA - LOT 6= 131,939.17 lei fara TVA - LOT 7= 148,692.50 lei fara TVA - LOT 8= 82,586.92 lei fara TVA - LOT 9= 149,133.33 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;- LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste 27.10.23
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;- LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;- LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: - LOT 1 - produse de panificatie si patiserie; - LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente. - LOT 9 - peste si preparate din peste. 30.08.21
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: - LOT 1 - produse de panificatie si patiserie; - LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste. 27.08.20
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI: LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere; LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen; LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu; LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare; LOT 5 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare. 10.04.19
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE PENTRU CANTINA SOCIALA: LOT 1 – produse de panificatie si patiserie , LOT 2 – carne si preparate din carne, LOT 3 – lapte si preparate din lapte , LOT 4 - legume congelate , LOT 5 – produse si derivate din cereale, LOT 6 – conserve, LOT 7 – legume, LOT 8 – diverse alimente.