Feedback
I.D.: 57922388

Acord – cadru de furnizare tonere si consumabile pentru imprimante multifuncţionale HP LASERJET PRO MFP M227FDW necesare pentru printarea adeverintelor in centrele de vaccinare împotriva COVID-19

Data publicarii
15.06.21 Exista 92.678 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125110-5 30125000-1
Termenul limita pentru depunere:
19.07.21
Pretul estimativ:
45.629,68 RON - 78.780,50 RON
Documente participare:
  1. Factor de evaluare.docx
  2. documentatie.rar
  3. documentatie-semnat.rar
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord – cadru de furnizare tonere si consumabile pentru imprimante multifuncţionale HP LASERJET PRO MFP M227FDW necesare pentru printarea adeverintelor in centrele de vaccinare împotriva COVID-19, conform cerinţelor caietului de sarcini. Valoare estimată minimă a acordului cadru aferentă: 45.629,68 lei fără TVA, Valoare estimată maximă a acordului cadru: 78.780,50 lei fără TVA; Valoare estimată minimă a unui contract subse...
Acord – cadru de furnizare tonere si consumabile pentru imprimante multifuncţionale HP LASERJET PRO MFP M227FDW necesare pentru printarea adeverintelor in centrele de vaccinare împotriva COVID-19, conform cerinţelor caietului de sarcini. Valoare estimată minimă a acordului cadru aferentă: 45.629,68 lei fără TVA, Valoare estimată maximă a acordului cadru: 78.780,50 lei fără TVA; Valoare estimată minimă a unui contract subsecvent: 4.075,58 lei fără TVA,Valoare estimată maximă a unui contract subsecvent: 25.293,80 lei fără TVA. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 ( 12 zile) cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, în conformitate cu prev. art. 160 şi 161 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Licitaţie deschisă online, cu incheierea unui acord cadru pe 12 luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 25.293,80 lei fără TVA. Frecvenţa de încheiere a contractelor este de minim două pe an în funcţie de necesitatile autoritatii contractante şi în limita fondurilor bugetare aprobate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord – cadru de furnizare tonere si consumabile pentru imprimante multifuncţionale HP LASERJET PRO MFP M227FDW necesare pentru printarea adeverintelor in centrele de vaccinare împotriva COVID-19  
Acord cadru de furnizare materiale sanitare, pe două loturi 25.11.20
Acord cadru de furnizare materiale sanitare de protecţie în vederea limitării contagiozităţii cu noul coronavirus SARS-COV2 la Primăria Municipiului Arad  
Acord cadru pentru - Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375  
Achizitionare de substante tratare apa potabila: clor lichid si hipoclorit de sodiu  
Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375 – acord cadru  
Achiziţionare substanţe tratare apă potabilă şi menajeră: Lot 1 - Sulfat de aluminiu, Lot 2 - Policlorură de aluminiu,  
Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375 – acord cadru 19.07.18
Acord cadru pentru - Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375 25.10.18
Acord cadru de furnizare materiale sanitare de protecţie în vederea limitării contagiozităţii cu noul coronavirus SARS-COV2 la Primăria Municipiului Arad 04.12.20