Feedback
I.D.: 101539171

ACORD – CADRU de furnizare ”Centură de siguranță pentru pompieri – echipament individual de protecție”

Data publicarii
13.08.24
Coduri CPV
34328300
Termenul limita pentru depunere:
18.09.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedură de atribuire ce are ca obiect încheierea unui acord cadru de furnizare a echipamentului special de protecție – categorie III de risc: ”Centură de siguranță pentru pompieri – echipament individual de protecție” în conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 51584 din 24.05.2024. Având în vedere prevederile legislației incidente, în vigoare, referitoare la asigurarea personalului care part...
Procedură de atribuire ce are ca obiect încheierea unui acord cadru de furnizare a echipamentului special de protecție – categorie III de risc: ”Centură de siguranță pentru pompieri – echipament individual de protecție” în conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 51584 din 24.05.2024. Având în vedere prevederile legislației incidente, în vigoare, referitoare la asigurarea personalului care participă la misiuni de intervenție cu echipament special de protecție, respectiv Norma nr. 9 din H.G. 1301 din 20.09.2006, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu aplicarea prevederilor H.G. 1048 din 09.08.2006, cu modificările și completările ulterioare și a prevederilor H.G. nr. 305/2017 din 05.05.2017, coroborate cu faptul că, pentru articolele care fac obiectul caietului de sarcini nr. 51584/24.05.2024, la nivel I.G.S.U nu sunt în vigoare acorduri-cadru de furnizare, s-a determinat contextul care impune demararea procedurii de achiziție publică. Solicitările de clarificare în legătură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare ATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă! – Număr zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 25 zile– Termen de răspuns al Autorității la solicitările de clarificare / informații suplimentare – a 16-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor;Frecvența de atribuire a contractelor subsecvente: semestrial, în limita fondurilor bugetare aprobate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD – CADRU de furnizare "Centură de siguranţă pentru pompieri – echipament individual de protecţie" 18.09.24
Acord-cadru de furnizare a articolelor de echipament pentru uniforma de reprezentare, destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U., din care: Lot 1 - "Pantofi de iarnă – cadre militare bărbaţi"; Lot 2 - "Pantofi de vară – cadre militare bărbaţi"; Lot 3 - "Ghete – cadre militare bărbaţi"; Lot 4 - "Pantofi de vară – cadre militare femei"; Lot 5 - "Cizme – cadre militare femei 08.07.24
Acord-cadru de furnizare a articolelor de echipament pentru uniforma de reprezentare, destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U., din care: Lot 1 - „Pantofi de iarnă – cadre militare bărbați”; Lot 2 - „Pantofi de vară – cadre militare bărbați”; Lot 3 - „Ghete – cadre militare bărbați”; Lot 4 - „Pantofi de vară – cadre militare femei”; Lot 5 - „Cizme – cadre militare femei 08.07.24
Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U - LOT 1 – ”Bluzon – cadre militare bărbați și femei”, LOT 2 – ”Cămașă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbați și femei”, LOT 3 – ”Cămașă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbați și femei”, LOT 4 – ”Cămașă – cadre militare bărbați și femei” 16.09.24
Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U - LOT 1 – "Bluzon – cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 2 – "Cămaşă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 3 – "Cămaşă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 4 – "Cămaşă – cadre militare bărbaţi şi femei" 16.09.24
ECHIPAMENT DE PROTECTIE finanţat în cadrul proiectului “Creşterea rezilienţei la dezastre prin îmbunătăţirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare şi asanare a muniţiei neexplodate" - RESILIENCE 19.02.24
ECHIPAMENT DE PROTECTIE finanțat în cadrul proiectului “Creșterea rezilienței la dezastre prin îmbunătățirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare și asanare a muniției neexplodate” - RESILIENCE 19.02.24
ECHIPAMENT DE PROTECTIE finanțat în cadrul proiectului “Creșterea rezilienței la dezastre prin îmbunătățirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare și asanare a muniției neexplodate” - RESILIENCE  
Echipamente de comunicaţii pentru dotarea modului naţional - echipă medicală de urgenţă în cadrul proiectului Adaptation Grant for Romanian RO.EMT.MS level 1 fixedand mobile field hospital 27.02.24
Modul MEDEVAC 14.10.24