Feedback
I.D.: 53112231

Acord – cadru având ca obiect furnizarea de servicii de VPN prin SIM 5G/4G/3G

Data publicarii
31.12.20 Exista 932.003 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64210000-1
Termenul limita pentru depunere:
18.01.21
Pretul estimativ:
14.400,00 EUR - 14.400,00 EUR
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1103668.pdf
  2. Sectiunea 3 - Clauze contractuale.doc
  3. Sectiunea 2 - Caietul de sarcini.docx
Locul realizarii:
Bucureşti - Ilfov, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect furnizarea de servicii de VPN prin SIM 5G/4G/3G (cod CPV: 64210000-1), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: ...
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect furnizarea de servicii de VPN prin SIM 5G/4G/3G (cod CPV: 64210000-1), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Posibilitatea de reluare a competitiei: NU. Acord-cadru cu un singur operator economic. Durata furnizare servicii prin contractele subsecvente încheiate în bazaacordului-cadru: 48 luni de la data de 01.03.2021 sau de la data semnarii de catre ambele parti, dacă această data este ulterioară 01.03.2021. Valoarea estimata fara TVA: 14.400,00 Euro, fara TVA. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite: Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 120,00 Euro. Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 3.600,00 Euro. - Pe durata întregului acord-cadru se estimează: • servicii VPN prin SIM 5G/4G/3G: - cantităţi minime – 1920 abonamente (40 abonamente lunar x 48 luni); - cantităţi maxime – 4800 abonamente (100 abonamente lunar x 48 luni), în conformitate cu cerinţele din prezentul Caiet de sarcini. - Pe durata unui contract subsecvent se estimează: • servicii VPN prin SIM 5G/4G/3G: - cantităţi minime – 40 abonamente lunar; - cantităţi maxime – 1200 abonamente (100 abonamente lunar x 12 luni), în conformitate cu cerinţele din prezentul Caiet de sarcini. Contractele subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade: a) 01.03.2021* – 31.12.2021; b) 01.01.2022 – 31.12.2022; c) 01.01.2023 – 31.12.2023; d) 01.01.2024 – 31.12.2024; e) 01.01.2025 – 28.02,2025*. *Primul contract subsecvent se va încheia astfel încât să intre în vigoare începând cu data de 01.03.2021, în funcţie de data intrării în vigoare a acordului-cadru. În cazul în care primul contract subsecvent se va încheia dupa data de 01.03.2021, ca urmare a derularii procedurii de atribuire, data de încetare a ultimului contract subsecvent în anul 2025 se va determina in mod corespunzator. În măsura în care, având în vedere prevederile legislaţiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente pentru perioadele menţionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie. Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare, nu sunt aplicabile dispoziţiile art. 164 alin. (8) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la ajustarea preţurilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 4G/3G/GPRS  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 4G/3G/GPRS 09.01.17
Acord – cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de comunicaţii electronice (VPN, Internet, legătură nivel OSI 2, telefonie fixă, telefonie mobilă)  
Acord – cadru având ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 18.03.21
Acord – cadru având ca obiect furnizarea de servicii de VPN prin SIM 5G/4G/3G  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5)  
Acord – cadru având ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 04.04.19