Feedback
I.D.: 93982524

Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate

Data publicarii
01.03.24 Exista 839.639 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79900000-3 45259000-7
Termenul limita pentru depunere:
11.04.24
Pretul estimativ:
4.640.000,00 RON - 4.640.000,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI_semnat.pdf
  2. FORMULARE_semnat.doc
  3. Model acord cadru_semnat.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Direcţia Mobilitate Urbană Sector 4 are ca obiect de activitate realizarea şi implementarea unei strategii privind creşterea siguranţei pietonilor şi a participanţilor la trafic, astfel încât să se realizeze punerea în siguranţă a zonelor de recreere pietonală de zonele de circulaţie, precum şi creşterea standardului de viaţă a locuitorilor, activităţi care fac parte din misiunea autorităţii contractante, împreună cu implem...
Direcţia Mobilitate Urbană Sector 4 are ca obiect de activitate realizarea şi implementarea unei strategii privind creşterea siguranţei pietonilor şi a participanţilor la trafic, astfel încât să se realizeze punerea în siguranţă a zonelor de recreere pietonală de zonele de circulaţie, precum şi creşterea standardului de viaţă a locuitorilor, activităţi care fac parte din misiunea autorităţii contractante, împreună cu implementarea proiectelor de regenerare urbană care se derulează în comun la nivelul Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti. Utilizatorii pot plăti cu numerar sau cu cardul pentru timpul petrecut în parcare, din acest motiv, instalarea automatului de plată este importantă pentru a asigura o colectare corectă şi eficientă a taxelor de parcare şi pentru a gestiona fluxul de vehicule în zonă. Pentru a veni în întâmpinarea necesităţilor cetăţenilor ce vor utiliza noile parcări inaugurate de Direcţia Mobilitate Urbană Sector 4, prin facilitarea şi simplificarea realizării plăţii tarifului de parcare, este necesară demararea procedurii privind încheierea unui acord - cadru pe o perioadă de 48 de luni. Estimari ale cantităţilor minime şi maxime ce pot face obiectul acordului-cadru: Pentru stabilirea cantitatilor au fost avute in vedere cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, pentru: Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate; Servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate. Cantitatea maxima acord cadru – Servicii de închiriere pentru 80 de terminale de plata neasistate/luna x 48 de luni = Servicii de închiriere pentru 3840 de terminale de plata neasistate + Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor in valoare de 80.000.000,00 lei. Cantitatea minima acord cadru – Servicii de închiriere pentru 80 de terminale de plata neasistate/luna x 24 de luni = Servicii de închiriere pentru 1920 de terminale de plata neasistate + Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor in valoare de 40.000.000,00 lei. Cantitatea maxima contract subsecvent – Servicii de închiriere pentru 80 de terminale de plata neasistate/luna x 12 de luni = Servicii de închiriere pentru 960 de terminale de plata neasistate + Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor in valoare de 20.000.000,00 lei. Cantitatea minima contract subsecvent - Servicii de închiriere pentru 23 de terminale de plata neasistate x 1 luna = Servicii de închiriere pentru 23 de terminale de plata neasistate + Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor in valoare de 6.000.000,00 lei. Valoarea celui mai mare contract subscevent: 1.160.000,00 lei fara TVA Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, în cea de-a 10-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Notă: 1) Obiectul contractelor subsecvente poate consta în oricare dintre cele două categorii de servicii şi anume: fie doar servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate , fie doar servicii de închiriere terminale de plată neasistate (inclusiv servicii de întreţinere a acestora), fie ambele categorii de servicii; 2) Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, vor fi asigurate pentru toate terminalele de plată neasistate din reţeaua Autorităţii contractante, nu doar pentru cele închiriate de la contractant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare și a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere și întreținere a terminalelor de plată neasistate 11.04.24
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare și a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere și întreținere a terminalelor de plată neasistate  
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare și a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere și întreținere a terminalelor de plată neasistate  
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate  
Incasare taxe/tarife parcare si a altor sume prin intermediul terminalelor de plata neasistate  
Licitatii Viitoare - Servicii privind incasarea taxelor/tarifelor de parcare si a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plata neasistate- LOT III (Programul anual de achizitii publice 2024) 31.12.24
Licitatii Viitoare - Servicii privind incasarea taxelor/tarifelor de parcare si a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plata neasistate- LOT I (Programul anual de achizitii publice 2024) 31.03.24
Servicii de colectare plati prin intermediul terminalelor de plata neasistate, precum si servicii de inchiriere terminale de plata neasistate 18.09.24
Servicii de colectare plati prin intermediul terminalelor de plata neasistate, precum si servicii de inchiriere terminale de plata neasistate 18.09.24
Servicii de colectare plăţi prin intermediul terminalelor de plată neasistate, precum şi servicii de închiriere terminale de plată neasistate 31.05.23