Feedback
I.D.: 102582228

Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate

Data publicarii
11.09.24
Coduri CPV
79900000-3
Pretul estimativ:
4.640.000,00 RON - 4.640.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei este reprezentat de Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate, conform Caietului de Sarcini ataşat documentaţiei. Avand în vedere ca documentatia de atribuire contine un set minim de informatii specifice re...
Obiectul achizitiei este reprezentat de Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate, conform Caietului de Sarcini ataşat documentaţiei. Avand în vedere ca documentatia de atribuire contine un set minim de informatii specifice referitoare la estimari ale cantitatilor minime si maxime (exprimate valoric având în vedere natura serviciilor – comisionarea acestora la valoare, si numeric pentru serviciile de inchiriere) care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul ca aceste cantitati minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire si ulterior in acordul-cadru reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante.Având în vedere faptul că efectele acordului cadru vizează în principal stabilirea termenilor şi condiţiilor care guvernează contractele de achiziţie publică ce urmează a fi atribuite într-o anumită perioadă, în special în ceea ce priveşte preţul unitar şi, după caz, cantităţile avute în vedere, în baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul/opţiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea estimată pentru acordul-cadru şi atribuită în cadrul unui contract subsecvent pentru fiecare categorie de serviciu în parte. Preţul articolelor care vor fi achiziţionate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce stă la baza acordului-cadru/contractului subsecvent (ajustat după caz conform formula de ajustare). Perioada de timp în care se va putea utiliza această opţiune de către promitentul Achizitor: pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent.Modificarea de valoare scăzută prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 se tratează şi calculează distinct de modificarea în baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu