Feedback
I.D.: 66669264

Acord cadru Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate

Data publicarii
01.03.22 Exista 991.335 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79900000-3
Termenul limita pentru depunere:
14.03.22
Pretul estimativ:
376.200,00 RON - 376.200,00 RON
Documente participare:
  1. 4 Formulare servicii parcare-semnat.docx
  2. 5 Model contract subsecvent_servicii parcare-semnat.docx
  3. Caiet de sarcini-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durata de 20 de luni de la data intrarii in vigoare a Acordului - Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente. Obiectul Acordului-Cadru constă în Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate Prin tarife de ...
Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durata de 20 de luni de la data intrarii in vigoare a Acordului - Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente. Obiectul Acordului-Cadru constă în Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate Prin tarife de parcare se va înţelege: Tarif blocator Tarif reemitere card parcare Tarif deblocare roată Tarif parcare publică stradă tip Abonament Tarif parcare publică tip Abonament Tarif parcare interval orar Tarif tichet parcare pierdut Tarif de operare şi mentenanţă barieră Tarif ridicare, transport şi depozitare auto Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si pentru un contract subsecvent sunt descrise în Caietul de sarcini. Avand in vedere ca documentatia de atribuire contine un set minim de informatii specifice referitoare la estimari ale cantitatilor minime si maxime (exprimate valoric având în vedere natura serviciilor – comisionarea acestora la valoare) care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul ca aceste cantitati minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire si ulterior in acordul-cadru reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante, dar neputându-se depăşi cu mai mult de 10% din valoarea acordului-cadru si fara a conduce la modificarea pragului aferent procedurii simplificate de la momentul depasirii valorii acordului-cadru (dacă va fi cazul). Valoarea celui mai mare contract subscevent: 356.400 lei fără TVA Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, în cea de-a 4-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate 14.03.22
Acord cadru Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate 06.04.22
Acord cadru Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate 06.04.22
Acord- cadru - Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate 06.05.22
Acord- cadru - Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate 06.05.22
Acord- cadru - Servicii privind încasarea tarifelor de parcare prin intermediul terminalelor de plată neasistate 15.06.22
Acord- cadru - Servicii bancare de acceptare a plăţilor privind tarifele parcare prin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS asistate şi neasistate, precum şi prin plata online direct de pe site-ul Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4 06.05.22
Acord- cadru - Servicii bancare de acceptare a plăţilor privind tarifele parcare prin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS asistate şi neasistate, precum şi prin plata online direct de pe site-ul Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4 12.07.22
Acord- cadru - Servicii bancare de acceptare a plăţilor privind tarifele parcare prin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS asistate şi neasistate, precum şi prin plata online direct de pe site-ul Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4 12.07.22
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate