Feedback
I.D.: 85895018

Acord cadru - Servicii pentru productia agricola - toamna 2023 – 3 loturi

Data publicarii
16.08.23 Exista 64.123 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77110000-4 60000000-8
Termenul limita pentru depunere:
21.09.23
Pretul estimativ:
219.550,00 RON - 463.400,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1187707.pdf
  2. CAIET DE SARCINI SERVICII DE SEMANAT - LOT 1.pdf
  3. CAIET DE SARCINI SERVICII RECOLTAT - LOT 2.pdf
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acordului cadru este achizitionarea Serviciilor de semanat, recoltat si transport cereale paioase si plante tehnice, in conformitate cu prevederile Caietelor de sarcini. Obiectul acordului cadru este achizitia serviciilor pentru agricultura in conformitate cu prevederile Caietelor de Sarcini si cuprinde urmatoarele loturi: LOT 1: Servicii de semanat rapita- Valoarea estimata intre 118.750 si 237.500 lei fara TVA; Val...
Scopul acordului cadru este achizitionarea Serviciilor de semanat, recoltat si transport cereale paioase si plante tehnice, in conformitate cu prevederile Caietelor de sarcini. Obiectul acordului cadru este achizitia serviciilor pentru agricultura in conformitate cu prevederile Caietelor de Sarcini si cuprinde urmatoarele loturi: LOT 1: Servicii de semanat rapita- Valoarea estimata intre 118.750 si 237.500 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent Lot 1: 47.500 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent Lot 1: 118.750 lei fara TVA; LOT 2: Servicii de recoltat - Valoarea estimata intre 90.000 si 202.500 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent Lot 1: 45.000 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent Lot 1: 90.000 lei fara TVA; LOT 3: Servicii de transport - Valoarea estimata intre 10.800 si 23.400 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent Lot 1: 5.400 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent Lot 1: 10.800lei fara TVA; Valoarea estimata totala fara TVA: intre 219.550 si 463.400,00 lei. Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform caietului de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale acordului cadru sunt conform caietului de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazuta in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Aceaste cantitati au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial, in functie de necesitatile autoritatii contractante. Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu