Feedback
I.D.: 78226610

ACORD CADRU SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII ŞI ANALIZE MEDICALE PENTRU COPII ÎN VEDEREA ADOPŢIEI

Data publicarii
06.02.23 Exista 223.183 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85147000-1 85148000-8
Termenul limita pentru depunere:
14.02.23
Pretul estimativ:
13.015,00 RON - 220.595,00 RON
Documente participare:
  1. formulare medicina muncii 2023.doc
  2. CAIET DE SARCINI SERVICII DE MEDICINA MUNCII 2023.pdf
  3. INSTRUCTIUNI PT OFERTANTI SERVICII DE MEDICINA MUNCII 2023.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii îl constituie achiziţia de SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII ŞI ANALIZE MEDICALE PENTRU COPII ÎN VEDEREA ADOPŢIE: LOT 1 – Servicii medicale de medicina muncii Centre copii, Centre Adulti si Aparat Propriu; LOT 2 – Servicii de analize medicale copii in vederea adoptiei. Serviciile se vor presta la Centrele pentru Copii, Centrele pentru Adulti cu Dizabilitati si Aparat propriu, in cantitatile caract...
Obiectul procedurii îl constituie achiziţia de SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII ŞI ANALIZE MEDICALE PENTRU COPII ÎN VEDEREA ADOPŢIE: LOT 1 – Servicii medicale de medicina muncii Centre copii, Centre Adulti si Aparat Propriu; LOT 2 – Servicii de analize medicale copii in vederea adoptiei. Serviciile se vor presta la Centrele pentru Copii, Centrele pentru Adulti cu Dizabilitati si Aparat propriu, in cantitatile caracteristicile (specificatiile) tehnice si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente trimestriale, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări/informatiilor suplimentare. Raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu cel putin 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. VALOAREA TOTALĂ ESTIMATĂ FĂRĂ TVA ACORD-CADRU: minim 13.015,00 lei fara TVA si maxim 220.595,00 lei fără TVA Lot 1: minim 11.120,00 lei şi maxim 209.225,00 lei; Lot 2: minim 1.895,00 lei şi maxim 11.370,00 lei. VALOAREA MAXIMĂ ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT: Lot 1: 104.562,00 lei fara TVA; Lot 2: 5.685,00 lei fara TVA. Valoarea totală estimată fără TVA a celui mai mare contract subsecvent: 110.247,50 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) 21.03.22
Acord-cadru de furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat, lustruit; materiale igienico-sanitare, produse chimice, clor şi sodă caustică; produse de menaj, materiale consumabile cu caracter funcţional; produse de îngrijire personală, produse de îngrijire - scutece de unica folosinţă şi produse de uz casnic 03.12.21
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) 20.04.23
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) şi produse de îngrijire - scutece de unică folosinţă 15.05.23
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE 3 LOTURI 10.01.22
Acord-cadru Achizitie articole textile de uz casnic 20.06.22