Serviciile de intretinere tehnica solicitate se impun deoarece, pe parcursul exploatarii uzuale, diferite componente ale instalatiilor se uzeaza fizic in mod diferentiat, fapt care duce la iesirea prematura din functiune a instalatiilor
Pentru buna functionare, intretinere precum si pentru interventii in caz de defectiuni accidentale, furnizorul de astfel de servicii trebuie sa asigure personal calificat pentru intretinerea...
Serviciile de intretinere tehnica solicitate se impun deoarece, pe parcursul exploatarii uzuale, diferite componente ale instalatiilor se uzeaza fizic in mod diferentiat, fapt care duce la iesirea prematura din functiune a instalatiilor
Pentru buna functionare, intretinere precum si pentru interventii in caz de defectiuni accidentale, furnizorul de astfel de servicii trebuie sa asigure personal calificat pentru intretinerea instalatiilor de alimentare cu energie electrica (electricieni), instalatii sanitare(instalatori), precum si personal pentru intretinere si reparare tamplarie(tamplar), igienizare spital ( zugrav, vopsitor ) precum si curatenie in curtea spitalului ( muncitori necalificati ), intretinerea retelei de termoficare, exploatarea cazanelor pe gaz ( fochisti ).
Serviciile solicitate vor fi asigurate in permanenta la sediul Spitalului Municipal Lupeni 24 din 24 ore.
ATENTIE: SOLICITARI DE CLARIFICARI:
1. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, TUTUROR solicitărilor de clarificări/ informatiilor suplimentare în a 5-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
3. Solicitarile de clarificari vor fi transmise NUMAI prin intermediul SICAP-ului;
4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi transmise NUMAI prin intermediul SICAP-ului Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale acordului cadru, dupa cum urmeaza:
Acordul cadru si Contractele subsecvente vor putea sa fie modificate prin acte aditionale in urmatoarele situatii:
Cantitatile maxime ce pot fi suplimentate pana la maxim 10% din cantitatile aferente acordului cadru, pentru fiecare lot in parte, in conformitate cu prevederile art. 221 lit. f) din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu cele ale art. 6 din
Instructiunea 3/2017, fiind considerate o modificare nesubstantiala – prag valoric.
Orice modificare a datelor de contact, reprezentanţilor autorizaţi ai Părţilor, persoanelor de contact, conturilor bancare şi băncilor prin care se efectuează plăţile Drepturile şi obligaţiile furnizorului, stabilite prin acest Acordul Cadru sunt preluate de către un alt operator economic ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, în condiţiile stabilite prin Lege.
Identificarea oricărei erori, omisiuni sau oricărui viciu în cerinţele Achizitorului, precizate in prezenta Documentatie de atribuire Identificarea necesităţii oricărei diminuări/majorări/modificări a Acordului Cadru sau a unei părţi a acestuia (exemplu: asigurarea depozitării produselor pentru o anumită perioadă sau pentru o perioadă mai mare de timp, emiterea de comenzi cu cantitati partiale, emiterea de comenzi in termene mai lungi sau mai scurte de timp