Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul
legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti,
in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara, a prestarii serviciilor, descrise prin caietul de sarcini.
Acordul-cadru are ca princip...
Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul
legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti,
in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara, a prestarii serviciilor, descrise prin caietul de sarcini.
Acordul-cadru are ca principal obiect achizitia Serviciilor integrate de printare, copiere, scanare ce implica punerea la
dispozitia beneficiarului de echipamente multifunctionale de printare-copiere-scanare, aplicatie de management pentru sistemul
integrat, si furnizarea consumabilelor necesare functionarii sistemului (consumabile, etc.), conform protocol de asociere
de autoritati contractante.Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acordului cadru poate depasi
durata acordului cadru si se intinde pana la finalizarea completa a serviciilor solicitate. Valoarea estimata a celui mai
mare contract subsecvent: 1.125.348,30 lei. Contractele subsecvente se vor incheia, de regula, la 6 luni, in functie de necesitatile
autoritatii.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile.
Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.Autoritatea contractanta va raspunde in mod
clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita
stabilit pentru depunerea ofertelor.