Feedback
I.D.: 67974727

Acord-cadru servicii întreţinere spaţii verzi

Data publicarii
10.04.22 Exista 1.039.723 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77310000-6
Termenul limita pentru depunere:
09.05.22
Pretul estimativ:
1.376.466,00 RON - 1.376.466,00 RON
Documente participare:
  1. Acord cadru si contract subsecvent - Lot 1.pdf
  2. Acord cadru si contract subsecvent - Lot 2.pdf
  3. Acord cadru si contract subsecvent - Lot 3.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru servicii întreţinere spaţii verzi. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru, precum si cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini aferent fiecarui lot. Modificarea acordului-cadru, în cursul perioadei sale de valabilitate, se realizează în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificări...
Acord-cadru servicii întreţinere spaţii verzi. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru, precum si cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini aferent fiecarui lot. Modificarea acordului-cadru, în cursul perioadei sale de valabilitate, se realizează în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea acordului-cadru în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 16 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificari sau informaţii suplimentare este în a 10 a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenele au fost stabilite prin luarea în considerare a prevederilor: art. 4 alin. (1) din OUG nr. 98/2017, art. 8 din Anexa nr. 1 la HG nr. 419/2018; art. 10 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 98/2017, art. 160 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016, art. 161 din Legea nr. 98/2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu