Autoritatea contractantă va încheia Acordul-cadru cu toti ofertanţii care înaintează oferte declarate admisibile, în limita a maxim 10 operatori economici.
Prin ofertele financiare, agenţii economici îşi vor asuma un Tarif de serviciu (TS) maxim care va fi practicat în relaţia cu autoritatea contractantă, pe parcursul derulării acordului-cadru. TS-ul maxim nu va putea fi depăşit în nicio situaţie, pe toată durata acordulu...
Autoritatea contractantă va încheia Acordul-cadru cu toti ofertanţii care înaintează oferte declarate admisibile, în limita a maxim 10 operatori economici.
Prin ofertele financiare, agenţii economici îşi vor asuma un Tarif de serviciu (TS) maxim care va fi practicat în relaţia cu autoritatea contractantă, pe parcursul derulării acordului-cadru. TS-ul maxim nu va putea fi depăşit în nicio situaţie, pe toată durata acordului-cadru. Tariful de Servicii constituie un element care poate fi îmbunătăţit în procesul de reofertare pentru atribuirea contractului subsecvent, celelalte elemente/condiţii stabilite iniţial în acordul-cadru, nefiind acceptate a suferi modificări.
Prin Tariful de serviciu (TS) ofertat în etapa de atribuire a acordului-cadru se înţelege valoarea maximă a comisionului pentru prestaţiile de servicii (rezervare şi emitere de bilete de avion), pe care operatorul economic îl va putea percepe pe întreaga durată a acordului-cadru.
În oferta financiară, operatorii economici vor prezenta valoarea maximă în suma absolută (nu în procente) în euro, a taxei de serviciu (TS) ce va fi percepută pentru fiecare bilet/document justificativ emis pe durata acordului-cadru.
În scopul respectării principiului transparenţei şi tratamentului egal al tuturor ofertanţilor, cuantumul tarifului de serviciu (TS) este menit să acopere cheltuielile pe care operatorii economici le efectuază cu prilejul prestării serviciilor în cauză. Astfel, tariful de serviciu trebuie sa fie apt a susţine prin sine însuşi, din punct de vedere economic, activitatea agenţilor economici legată de executarea acordului-cadru şi a contractelor subsecvente.
La reluarea competiţiei, va fi aplicat criteriul de atribuire preţul cel mai scăzut pentru serviciile de transport aerian solicitate, iar dacă se solicită mai multe bilete de avion prin aceeaşi invitaţie de participare la reofertare, criteriul va fi pretul cel mai scăzut total aferent tuturor biletelor de avion solicitate. Acest preţ va include toate costurile pe care autoritatea contractantă urmează să le plătească, respectiv preţul efectiv de achiziţie a biletului cu bagaj de cală inclus plătit către compania aeriană, taxele (preţul) aferent bagajelor extra (suplimentare), taxele de zbor aferente şi tariful de serviciu (TS) perceput de către operatorul economic. Nu intră în calculul acestui preţ eventualele taxe de modificare/anulare a biletului, care sunt în sarcina autorităţii contractante.
Preţul biletului de avion care va fi ofertat de fiecare operator economic la reluarea competiţiei va fi exprimat atât ca sumă globală, cât şi pe componente, urmând a fi selectată oferta cu preţul cel mai scăzut, care îndeplineşte toate celelalte cerinţe stabilite potrivit prezentului Caiet de Sarcini.
Preţul serviciilor de transport aerian = preţ efectiv de achiziţie a biletului cu bagaj de cală inclus plătit către compania aeriană (calculat exclusiv taxele de zbor aferente sau TS) + valoarea taxelor de zbor aferente + valoare TS (nu va putea depăşi valoarea maximă a TS ofertată de operatorul economic la încheierea acordului-cadru). Nu intră în calculul preţului biletului taxele de modificare/anulare a biletului.
La reluarea competiţiei, valoarea maximă a TS ofertată la momentul elaborării propunerilor financiare pentru încheierea acordului-cadru, va putea fi îmbunătăţită în sensul diminuării acesteia. Ofertele care prezintă o taxă de servicii (TS) mai mare decat valoarea maximă ofertată la încheierea acordului-cadru nu vor fi luate în considerare.