Feedback
I.D.: 69761682

Acord cadru - Servicii de topografie şi cadastru prevăzute de legislaţia specifică în domeniu pentru bunurile imobile deţinute de judeţul Cluj

Data publicarii
03.06.22 Exista 377.352 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71351810-4
Termenul limita pentru depunere:
22.06.22
Pretul estimativ:
578.455,00 RON - 578.455,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1149132.pdf
  2. Model acord cadru si contract subsecvent.docx
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de topografie si cadastru prevazute de legislatia specifica în domeniu, pentru bunurile imobile detinute de Judetul Cluj, conform cerinţelor caietului de sarcini. Atribuirea serviciilor se va realiza prin încheierea unui acordu-cadru pe o perioada de 48 de luni, iar acesta are în vedere atât bunurile imobile existente cât si bunurile imobile care urmeaza sa fie incluse în patrimoniul Judetului Cluj în baza unor Ho...
Servicii de topografie si cadastru prevazute de legislatia specifica în domeniu, pentru bunurile imobile detinute de Judetul Cluj, conform cerinţelor caietului de sarcini. Atribuirea serviciilor se va realiza prin încheierea unui acordu-cadru pe o perioada de 48 de luni, iar acesta are în vedere atât bunurile imobile existente cât si bunurile imobile care urmeaza sa fie incluse în patrimoniul Judetului Cluj în baza unor Hotarâri de Consiliu Judetean sau a altor acte normative, precum si bunurile imobile detinute de Judetul Cluj si sub alta forma de proprietate. Cantităţi şi valori estimate Cantitatea estimata maxima de servicii a acordului-cadru : 600 Cantitatea estimata minima de servicii a acordului-cadru : 16 Cantitatea estimata maxima de servicii a unui contract subsecvent : 2 Cantitatea estimata minima de servicii a unui contract subsecvent : 1 Valoare estimata maxima a acordului-cadru, fara TVA: 578.455 lei Valoare estimata minima a acordului-cadru, fara TVA: 18.535 lei Valoare estimata maxima a unui contract subsecvent, fara TVA: 5.000 lei Valoare estimata minima a unui contract subsecvent, fara TVA: 700 lei Frecventa contractelor subsecvente: minim 1 contract anual, în functie de necesitate si de fondurile bugetare aprobate. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin intermediul SEAP, intr-un termen de cel mult 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate in SEAP cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru - Serviciul arhivistic de păstrare, conservare şi protecţie a documentelor de arhivă în condiţii de optimă siguranţă şi confideţialitate în spaţii special amenajate 27.07.23
„ Servicii de topografie si cadastru prevazute de legislatia specifica în domeniu, pentru bunurile imobile detinute de Judetul Cluj ”.  
«Servicii de topografie si cadastru prevazute de legislatia specifica în domeniu, pentru bunurile imobile detinute de Judetul Cluj »  
„ Servicii de topografie si cadastru prevazute de legislatia specifica în domeniu, pentru bunurile imobile detinute de Judetul Cluj ”. 08.01.18
Furnizarea produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special din judeţul Cluj, în perioada 2023-2026  
Acord cadru de furnizare lapte şi produse lactate si de panificatie pentru elevii din invaţamantul pimar şi gimnazial de stat si privat, precum si pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat şi private autorizate/acreditate din judetul Cluj, beneficiare ale Programului pentru şcoli al României, in perioada 2021 – 2023 23.08.21
Acord cadru de furnizare lapte şi produse lactate pentru elevii din invaţamantul pimar şi gimnazial de stat si privat, precum si pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat şi private autorizate/acreditate din judetul Cluj, beneficiare ale Programului pentru şcoli al României, in perioada 2021 – 2023. 26.10.21
Acord cadru de furnizare lapte şi produse lactate pentru elevii din invaţamantul pimar şi gimnazial de stat si privat, precum si pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat şi private autorizate/acreditate din judetul Cluj, beneficiare ale Programului pentru şcoli al României, in perioada 2021 – 2023. 26.10.21
Acord cadru de servicii de curatare a birourilor. 19.04.21
Colectarea, transportul şi depozitarea deşeurilor reţinute pe site şi a deşeurilor de la deznisipatoare din Staţia de Epurare a Apei Cluj-Napoca