Feedback
I.D.: 67390325

Acord cadru - servicii de spalatorie si uscare materiale textile

Data publicarii
23.03.22 Exista 104.435 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98310000-9 98312000-3
Termenul limita pentru depunere:
04.04.22
Pretul estimativ:
120.000,00 RON - 240.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.03.22 Publicat la 28.03.22
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii de atribuire îl constituie achizitia de servicii de spalatorie si uscare materiale textile- CRRPH Sighet str. Dragos Voda 41, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 60.000 lei. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 120.000 lei. Cantitatea minima aferenta acordului cadru va fi de 24.000 kg. Cantitatea maxima afere...
Obiectul procedurii de atribuire îl constituie achizitia de servicii de spalatorie si uscare materiale textile- CRRPH Sighet str. Dragos Voda 41, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 60.000 lei. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 120.000 lei. Cantitatea minima aferenta acordului cadru va fi de 24.000 kg. Cantitatea maxima aferenta acordului cadru va fi de 48.000 kg. Cantitatea cea mai mare a unui contract subsecvent va fi de 24.000 kg. Cantitatea cea mai mica a unui contract subsecvent va fi de 12.000 kg. Valoarea estimata totala a Acordului cadru fara TVA: 240.000 lei. Caracteristicile tehnice sunt prezentate in Caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractului sunt conform caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractului ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazuta in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Aceste cantitati au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Se estimeaza ca se vor incheia cel putin 2 contracte subsecvente. Cantitatile ce urmeaza a fi comandate in cadrul contractelor subsecvente, vor fi in functie de necesitatile proprii ale autoritatii contractante. Atentie: Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din Fisa de Date, respectiv 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu