Feedback
I.D.: 97866537

Acord-cadru servicii de service întreţinere - reparaţii auto tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1

Data publicarii
30.05.24 Exista 209.439 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
10.06.24
Pretul estimativ:
1.560,00 RON - 558.040,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 30.05.24 Publicat la 06.06.24 Publicat la 07.06.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze Servicii de service întreţinere - reparaţii auto tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 pentru autovehiculele ce formeaza parcul auto al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia CopiluluI Iaşi. Acestea se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze Servicii de service întreţinere - reparaţii auto tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 pentru autovehiculele ce formeaza parcul auto al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia CopiluluI Iaşi. Acestea se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 24 luni. Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea punctajului cel mai mare ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de prestare este "RAPORT CALITATE PRET". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu