Feedback
I.D.: 80605175

Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto)

Data publicarii
06.04.23 Exista 203.590 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
20.04.23
Pretul estimativ:
6.320,00 RON - 928.040,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.04.23 Publicat la 19.04.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru urmatoarele loturi: LOT 1: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M1 - vehicule din categoria M, având cel mult 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto – centre copii, centre adulţi ...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru urmatoarele loturi: LOT 1: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M1 - vehicule din categoria M, având cel mult 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu; LOT 2: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M2 - vehicule din categoria M, având mai mult de 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto şi care au o masă maximă care nu depăşeşte 5 tone – centre copii şi centre adulţi cu dizabilităţi; LOT 3: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria N1 – vehicule din categoría N având o masă maximă care nu depăşeşte 3,5 tone – centre copii şi centre adulţi cu dizabilităţi. Acestea se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea punctajului cel mai mare ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de prestare este "RAPORT CALITATE PRET". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situatia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autoritatii contractante. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: LOT 1: minim 2.280,00 lei si maxim 496.640,00 lei LOT 2: minim 2.520,00 lei si maxim 387.560,00 lei LOT 3: minim 1.520,00 lei si maxim 43.840,00 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 6.320,00 lei si maxim 928.040,00 lei. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: 126.240,00 lei LOT 2: 106.280,00 lei LOT 3: 21.120,00 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 253.640,00 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) 21.03.22
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) 10.03.21
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) pentru Lot 4 Reparaţii de tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu. 18.08.22
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 31.03.22
Acord-cadru Achizitie articole textile de uz casnic 20.06.22
ACORD CADRU SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII ŞI ANALIZE MEDICALE PENTRU COPII ÎN VEDEREA ADOPŢIEI 14.02.23
Acord-cadru de furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat, lustruit; materiale igienico-sanitare, produse chimice, clor şi sodă caustică; produse de menaj, materiale consumabile cu caracter funcţional; produse de îngrijire personală, produse de îngrijire - scutece de unica folosinţă şi produse de uz casnic 03.12.21
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) şi produse de îngrijire - scutece de unică folosinţă 15.05.23
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință