Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru urmatoarele loturi: LOT 1: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M1 - vehicule din categoria M, având cel mult 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto – centre copii, centre adulţi ...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru urmatoarele loturi: LOT 1: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M1 - vehicule din categoria M, având cel mult 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu; LOT 2: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M2 - vehicule din categoria M, având mai mult de 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto şi care au o masă maximă care nu depăşeşte 5 tone – centre copii şi centre adulţi cu dizabilităţi; LOT 3: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria N1 – vehicule din categoría N având o masă maximă care nu depăşeşte 3,5 tone – centre copii şi centre adulţi cu dizabilităţi; LOT 4: Reparaţii de tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu. Acestea se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea punctajului cel mai mare ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de prestare este "RAPORT CALITATE PRET". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situatia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autoritatii contractante. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini.
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU:
LOT 1: minim 2.010,00 lei si maxim 215.150,00 lei
LOT 2: minim 2.310,00 lei si maxim 161.580,00 lei
LOT 3: minim 1.340,00 lei si maxim 22.090,00 lei
LOT 4: minim 1.530,00 lei si maxim 249.080,00 lei
Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 7.190,00 lei si maxim 647.900,00 lei
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT:
LOT 1: 68.850,00 lei
LOT 2: 56.290,00 lei
LOT 3: 9.210,00 lei
LOT 4: 63.160,00 lei
Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 197.510,00 lei.