Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze prestarea de “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru urmatoarele loturi: LOT 1: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M1 - vehicule din categoria M, având cel mult 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto – centre copii, c...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze prestarea de “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru urmatoarele loturi: LOT 1: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M1 - vehicule din categoria M, având cel mult 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu; LOT 2: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria M2 - vehicule din categoria M, având mai mult de 8 locuri aşezate în plus faţă de locul aşezat al conducătorului auto şi care au o masă maximă care nu depăşeşte 5 tone – centre copii şi centre adulţi cu dizabilităţi; LOT 3: Reparaţii de mecanică, diagnoză, electrică şi climatizare pentru autovehicule din categoria N1 – vehicule din categoría N având o masă maximă care nu depăşeşte 3,5 tone – centre copii şi centre adulţi cu dizabilităţi; LOT 4: Reparaţii de tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu.
Acestea se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata.
Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin.2 din Legea nr.98/2016, cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
VALOAREA ESTIMATA ACORD-CADRU:
LOT 1: minim 2.010,00 lei si maxim 206.180,00 lei
LOT 2: minim 1.540,00 lei si maxim 146.290,00 lei
LOT 3: minim 1.340,00 lei si maxim 20.700,00 lei
LOT 4: minim 1.500,00 lei si maxim 216.700,00 lei
Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 6.390,00 lei si maxim 589.870,00 lei
VALOAREA ESTIMATA CONTRACT SUBSECVENT:
LOT 1: minim 2.010,00 lei si maxim 49.690,00 lei
LOT 2: minim 1.540.00 lei si maxim 31.650,00 lei
LOT 3: minim 1.340,00 lei si maxim 5.200,00 lei
LOT 4: minim 1.500,00 lei si maxim 34.000,00 lei
Valoarea estimata fara TVA contract subsecvent: minim 6.390,00 lei si maxim 120.540,00 lei.