Feedback
I.D.: 71861597

Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) pentru Lot 4 Reparaţii de tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu.

Data publicarii
04.08.22 Exista 212.203 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
18.08.22
Pretul estimativ:
1.530,00 RON - 249.080,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1155189.pdf
  2. Instructiuni pentru ofertanti tinichigerie 2022.pdf
  3. Caiet de sarcini tinichigerie.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru: LOT 4: Reparaţii de tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu. Acestea se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Acordul-...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze “Servicii de service auto (întreţinere auto, reparaţii auto)", pentru: LOT 4: Reparaţii de tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu. Acestea se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea punctajului cel mai mare ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de prestare este "RAPORT CALITATE PRET". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: LOT 4: minim 1.530,00 lei si maxim 249.080,00 lei VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT: LOT 4: 63.160,00 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu