Feedback
I.D.: 79886520

Acord Cadru - SERVICII DE RIDICARE ŞI BLOCARE-DEBLOCARE A ROŢII VEHICULELOR STAŢIONATE NEREGULAMENTAR PE RAZA SECTORULUI 4

Data publicarii
18.03.23 Exista 838.433 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50118110-9
Pretul estimativ:
24.998.400,00 RON - 24.998.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea unor servicii de ridicare vehicule parcate neregulamentar, constand intr-un numar de 16128 ore de servicii de ridicare vehicule prestate de luni până vineri, în intervalul orar 06.00 – 22.00/ program zi , 8064 ore servicii de ridicare vehicule prestate de luni până vineri, în intervalul orar 22.00 – 06.00/ program noapte, 9216 servicii de ridicare vehicule prestate in zilele...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea unor servicii de ridicare vehicule parcate neregulamentar, constand intr-un numar de 16128 ore de servicii de ridicare vehicule prestate de luni până vineri, în intervalul orar 06.00 – 22.00/ program zi , 8064 ore servicii de ridicare vehicule prestate de luni până vineri, în intervalul orar 22.00 – 06.00/ program noapte, 9216 servicii de ridicare vehicule prestate in zilele libere de sâmbătă şi duminică sau în zilele în care sunt sărbători legale, 34560 ore Inchiriere personal specializat / macaragiu, 103680 ore- Servicii de blocare/deblocare roata/ legator de sarcina. Ridicările vizeaza vehicule cu masa totală cuprinsă între 2,5 tone şi 3,5 tone, existand si situaţii punctuale în care vehiculul ce necesită serviciile de ridicare depăşeşte masa totală de 3,5 tone. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de suplimentare a volumului serviciilor deja achiziţionate, în aceleaşi condiţii contractuale, în cazul în care necesitatea va creşte, faţă de numărul maxim solicitat, cu respectarea normelor legale în vigoare.Oferta trebuie să respecte în totalitate specificaţiile tehnice minimale prevăzute în caietul de sarcini şi va fi întocmită astfel încât să asigure posibiliatea verificării propunerii tehnice cu cerinţele specificate.Cerinţele impuse vor fi considerate minimale iar autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a descalifica orice ofertant care nu îndeplineşte cerinţele din caietul de sarcini.Valoare maxima a acordului cadru poate fi suplimentata cu maxim 50 % din valoarea cu care acordul se va incheia, in functie de necesitatile autoritatii contractante, conform art. 221 alin. 1 lit. a ) din Legea nr. 98/2016. Clauza este stabiltă conform art. 2 alin. (3) din Instructiunea nr. 1/2021.Astfel, pentru serviciile ce fac obiectul acordului-cadru, cantitatea de servicii ce poate fi achiziţionată suplimentar: 50% din cantităţile maxime estimate pentru acordul-cadru pentru fiecare tip de serviciu în parte. Intervalul de timp în care poate produce efecte o asemenea opţiune: atât timp cât este valabil acordul-cadru. Preţul la care vor fi plătite serviciile achiziţionate suplimentar: preţul unitar ofertat si ajustat, după caz. Mai mult, menţionăm că în conformitate cu prevederile legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice, clauza de revizuire stabilită în conformitate cu prevederile art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016 este tratată ca o modificare de sine stătătoare, distinct de modificarea cu valoare scazuta. Aceasta clauza de revizuire se aplica exclusiv pentru servicii si nu si pentru « alte sume necesare implementarii contractului. Autoritatea contractanta nu poate determina intinderea exacta a serviciilor aferente ce fac obiectul acordului-cadru, intrucat nu detinem informatii certe cu privire la cantitatea totala ce urmeaza a fi achizitionata, necesitatea urmand sa fie formata inclusiv adhoc, neputand fi anticipat momentul aparitiei nevoii si anvergura acesteia.Valoarea estimata maxima a acordului cadru este de: 24.998.400,00 lei fara TVAValoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 1.041.600,00 lei fără TVA, şi corespunde cantităţii estimate de servicii care ar putea fi solicitate pentru cel mai mare contract subsecvent.Cantitile estimate se regasesc la nivelul caietului de sarcini pentru acord cadru minim/maxim, contract subsecvent minin/maxim.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ŢARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ 04.06.24
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
Acord-cadru - Furnizare mobilier şi dotări educaţionale 28.11.23
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanţei, a operaţiilor de întreţinere şi reparaţie a imobilelor şi/sau clădirilor 18.04.23
Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor  
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Delegarea gestiunii activității de tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalații specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deșeuri şi/sau la instalațiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului București 14.12.23
Delegarea gestiunii activității de tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalații specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deșeuri şi/sau la instalațiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului București 22.03.24
Delegarea gestiunii activității de tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalații specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deșeuri şi/sau la instalațiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului București 05.02.24