Acordul-cadru are ca obiect "Servicii de reparare, intretinere a autovehiculelor si inlocuirea pieselor de schimb uzate" in perioada 2017 - 2019, obiect care a fost divizat loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici. In acest sens se vor incheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în...
Acordul-cadru are ca obiect "Servicii de reparare, intretinere a autovehiculelor si inlocuirea pieselor de schimb uzate" in perioada 2017 - 2019, obiect care a fost divizat loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici. In acest sens se vor incheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte.
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze pe de o parte piesele de schimb si a materialele necesare in procesul de intretinere a autovehiculelor, iar pe de alta parte servicii de intretinere si repararea autovehiculelor din dotarea I.P.J. Mures, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt castigatorii acordurilor cadru, ce fac obiectul prezentei proceduri.
Totodata, in cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze si serviciul de inspectie tehnica periodica, conform legislatiei in vigoare pentru toate marcile si tipurile de autovehicule solicitate prin caietul de sarcini.
In derularea contractului se va avea in vedere faptul ca orice produs sau serviciu va fi achizitionat doar in baza unui contractant subsecvent, semnat de catre reprezentantii legali ai partilor, numai in limita fondurilor alocate pentru anul bugetar.
Ofertantul poate depune oferta de pret pentru toate loturile solicitate, detaliat, pe fiecare marca/tip de autovehicul rutier solicitat de catre autoritatea contractanta conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Totodata se poate depune oferta de pret pentru unul sau mai multe din loturile stabilite, detaliat pe fiecare tip de autovehicul rutier din lotul respectiv.
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin atelier specializat sau ca au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizati sa execute servicii ce fac obiectul contractului.
In situatia in care dupa atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-si asuma obligatia de a executa reparatiile curente si reviziile tehnice la valoarea maxima prezentata in fisa de date a achizitiei.
Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achizitie publica, contine cantitati estimate produse si servicii pe care autoritatea contractanta apreciaza a le va achizitiona ulterior, cantitati care apar la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractanta avand obligatia, ulterior, la momentul incheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent.
Serviciile si produsele ce se vor achizitiona trebuie sa indeplineasca in totalitate cerintele minime ale specificatiilor tehnice asa cum sunt prevazute in caietul de sarcini.