Achizitie de Servicii de reparare si intretinere a dispozitivelor medicale din dotarea spitalului. Echipamentele sunt impartite in 85 de loturi , conform caiet de sarcini
Serviciii solicitate
1. Verificre tehnica periodica
Serviciile de verificari tehnice si intretinere vor respecta in totalitate recomandarile producatorilor si vor consta in verificari functionale ale echipamentului medical si emiterea unui raport de veri...
Achizitie de Servicii de reparare si intretinere a dispozitivelor medicale din dotarea spitalului. Echipamentele sunt impartite in 85 de loturi , conform caiet de sarcini
Serviciii solicitate
1. Verificre tehnica periodica
Serviciile de verificari tehnice si intretinere vor respecta in totalitate recomandarile producatorilor si vor consta in verificari functionale ale echipamentului medical si emiterea unui raport de verificare si vor include dupa caz, dar fara a se limita la operatiunile urmatoare.
Pentru lot nr.7, prestatorul se obliga :
- Sa presteze servicii de mentenanta a echipamentelor medicale specificate in Anexa nr.1 aflate in proprietatea si la sediul beneficiarului .
- Serviciile de mentenanta a echipamentelor medicale in cauza vor cuprinde urmatoarele tipuri de interventii tehnice :
- Inspectii Preventive de Mentenanta Locala (IPML) care se vor executa conform documentatiei tehnice a producatorului.
- Revizii Tehnice (RT) care constau in inlocuire kit-urilor de revizie recomandate de catre producator.
- Reparatii Accidentale (RA), care vor consta in remedierea defectiunilor sesizate in urma CT.
In cazul RA care presupun inlocuirea unor componente, prestatorul poate opta pentru inceperea interventiei tehnice numai dupa achitarea componentelor livrate beneficiarului.
- Serviciile anuale de mentenanta se vor executa astfel :
- 1 (una) IPML sau , dupa caz, 1 (una ) RT pentru fiecare echipament cuprins in contract pe durata contractului in cadrul celor 4 Vizite de Service Programate. In cazul echipamentelor nefunctionale interventiile de IPM / RT pot fi asimilate cu interventiile de CT .
- RA ( Vizite de Service Neprogramate ) nelimitate pe durata de valabilitate a contractului. Interventiile de CT sau RA se vor executa la solicitarea scrisa a beneficiarului.
Pentru lot nr. 29, valoarea servciilor ofertate pentru revizia anuala trebuie sa cuprinda si valoarea aferenta kit-ului de service care este compus din: - 10 carduri de test cu care se verifica functionarea mecanica a echipamentului si o perie pentru descarcarea electrostatica, care se pune la caruselul de la incubator.
Pentru loturile nr. 12, nr. 29, nr. 30, nr. 46, nr. 48, nr. 57, nr. 64, nr. 66, nr. 67, nr. 81, nr. 82 si nr. 84 (Analizor automat ptr screening serologic iFlash 1800-A, Analizor biologie moleculara RT PCR) valoarea servciilor ofertate pentru revizia anuala trebuie sa cuprinda si valoarea aferenta kit-ului de service.
Pentru toate loturile, in urma fiecarei verificari tehnice, prestatorul trebuie sa intocmeasca raportul de service.
2.Reparatii accidentale - interventii la cerere
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:19
Autoritatea cotractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare care au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare , in a 10 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de calificari /informatiilor suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit ,invocat mai sus.