Feedback
I.D.: 74869537

ACORD CADRU SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE 2022

Data publicarii
05.11.22 Exista 136.656 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9
Termenul limita pentru depunere:
05.12.22
Pretul estimativ:
1.250.000,00 RON - 1.650.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.11.22 Publicat la 18.11.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor conexe prin licitatie deschisa -acord cadru pentru o perioada de 30 luni structurate pe doua loturi astfel: LOT 1: RENAULT MASTER SAU ECHIVALENT LOT 2 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T6 SAU ECHIVALENT1 Durata prezentului acord cadru este de 30 de luni de la semnarea de către părţile contractante. Contractele subsecvente se vor incheia lunar, trimestrial sau ori...
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor conexe prin licitatie deschisa -acord cadru pentru o perioada de 30 luni structurate pe doua loturi astfel: LOT 1: RENAULT MASTER SAU ECHIVALENT LOT 2 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T6 SAU ECHIVALENT1 Durata prezentului acord cadru este de 30 de luni de la semnarea de către părţile contractante. Contractele subsecvente se vor incheia lunar, trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice ale fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru -30 luni de la semnarea de către părţile contractante Frecventa si valoarea contractelor subsecvente ce vor fi atribuite : se vor incheia lunar, trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice ale fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru (30 luni) . La data intocmirii caietului de sarcini autosanitarele din prezenta documentatie de atribuire se afla in garantie astfel: - LOT 1: Renault Master SAU ECHIVALENT este in garantie pana la 300.000 km , - LOT 2 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T6 SAU ECHIVALENT este in garantie pana la 300.000 km Pana la iesirea din garantie autosanitarele vor face reviziile si reparatiile in garantie doar la reprezentantele marcilor respective agreate de catre producator, la care se vor completa si caietele de service. Aceasta sarcina va fi asumata de ofertantul castigator a lotului respectiv, urmand ca dupa expirarea perioadei de garantie autosanitarele sa fie servisate de catre ofertantul castigator al lotului respectiv. Achiziţia serviciilor menţionate se face conform criteriului de atribuire pe fiecare lot. Achizitorul,in functie de necesitatile obiective si de incadrarea in fondurile financiare alocate, isi rezerva dreptul de a creste , prin intermediul unor acte aditionale la prezentul acord cadru , valoarea acordului cadru/ contractului, cu respectarea prevederilor legale, precum si de a diminua valoarea in functie de necesar si fondurile disponibile în eventualitatea cazului în care în patrimoniul promitentului achizitor vor intra autosanitare necuprinse în tabelul caietului de sarcini sau in cazul in care autosanitareler vor iesi din patrimoniul achizitorului. La cererea autoritatii contractante ,in cazul pieselor necuprinse in Anexa 3 se va prezenta oferta de prêt pe parcursul derularii acordului cadru/contractelor subsecvente. Cantitatea minima =25 autosanitare Cantitatea maxima = 27 autosanitare In momentul implementarii la nivel national a sistemului centralizat de achizitii servicii efectuat de catre Ministerul Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizate ,conform dispozitiilor Ordonantei de urgenta nr.71/2012,contractul se reziliaza de drept. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:14 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarile de clarificari/informatii suplimentare : in a 11 zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conf. OUG107/2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu