Feedback
I.D.: 89338406

Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate

Data publicarii
15.11.23 Exista 771.537 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Pretul estimativ:
1.244.640,88 RON - 1.244.640,88 RON
1.485.631,80 RON - 1.485.631,80 RON
6.715.692,00 RON - 6.715.692,00 RON
1.121.246,04 RON - 1.121.246,04 RON
3.640.598,52 RON - 3.640.598,52 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. Lot IV– Servicii de reparaţii şi de întreţinere a utilajelor terasiere şi a utilajelor agricole cu furnizare piese., În vederea realizării obiectului de activitate al Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 este necesară asigurarea funcţionării optime, continue a parcului auto, indispensabil realizării activităţii. Parcul auto gestionat de către Direcţia Generală de Salubritate Sector 3, este exploatat fă...
4. Lot IV– Servicii de reparaţii şi de întreţinere a utilajelor terasiere şi a utilajelor agricole cu furnizare piese., În vederea realizării obiectului de activitate al Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 este necesară asigurarea funcţionării optime, continue a parcului auto, indispensabil realizării activităţii. Parcul auto gestionat de către Direcţia Generală de Salubritate Sector 3, este exploatat fără întreruperi, dată fiind natura serviciului public prestat şi drept urmare Serviciul Mecanizare, acordă o atenţie sporită mentenanţei corespunzătoare a parcului auto şi gestiunii riscurilor de uzură excesivă.Pentru funcţionarea în stare optimă a parcului auto, Serviciul Mecanizare din cadrul Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 necesită contractarea unor servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto (cu furnizarea pieselor de schimb necesare), care au ca scop principal prevenirea producerii unor defecţiuni majore ale tuturor bunurilor, precum şi realizarea cu eficienţă şi celeritate a acţiunilor de reparaţii în cazul în care au fost constatate defecţiuni ale acestora;Direcţia Generală de Salubritate Sector 3 consideră oportună atribuirea contractului/contractelor catre unul sau mai multi operatori economici. Acordul cadru de prestări servicii de reparaţii cu furnizarea pieselor de schimb se va încheia cu mai mulţi operatori economici (maxim 5 operatori economici pentru fiecare lot), fără reluarea competiţiei, în conformitate cu prevederile art. 114, art. 115, alin (2), lit b. şi art. 118 lit. a, din Legea nr. 98/2016, iar tipul de contract propus în baza acordului cadru este contract subsecvent de prestări servicii cu furnizare de piese.Având în vedere specificul obiectului achiziţiei, pentru eficientizarea timpului necesar implementării obiectivelor contractului şi evitarea ulterioară a sincopelor in atingerea la timp a beneficiilor anticipate, Autoritatea Contractantă a hotărât încheierea unui acord prin derularea procedurii de licitaţie deschisă, pentru o perioadă de 12 luni, cu maxim 5 operatori economici pentru fiecare dintre loturi. Numărul de operatori economici estimaţi pentru încheierea acordului cadru reprezintă numărul maxim estimat pentru încheierea acestuia, Autoritatea Contractantă hotărând derularea procedurii şi în situaţia în care acest număr nu este atins. Considerând faptul că nu se cunoaşte cu exactitate tipul de reparaţii şi cantităţile necesare din fiecare piesă de schimb de care autovehiculele vor avea nevoie pentru buna functionare, achiziţia se va finaliza cu încheierea unui acord-cadru ce va fi pus în aplicare prin intermediul unor contracte subsecvente.Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesitătile efective ale autorităţii contractante. Cantitatile minime şi maxime menţionate, reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru , acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii conntractante.Informaţiile ce nu pot si previzionate cu certitudine, sunt: -piesele necesare reparaţiei autoturismelor care fac obiectul acordului-cadru,-data înlocuirii acestora,-numarul acestora-timpii necesari pentru inlocuire.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, avand in vedere ca potrivit art 161 din Legea 98/2016, operatorii economici trebuie sa aiba cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor pentru a-si intocmi oferta, in conformitate cu raspunsurile si informatiile suplimentare publicate de Autoritatea Contractanta.. 2. Lot II – Servicii de reparaţii şi de întreţinere a autovehiculelor cu capacitate între 3.5 tone şi 7.5 tone cu furnizare piese., În vederea realizării obiectului de activitate al Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 este necesară asigurarea funcţionării optime, continue a parcului auto, indispensabil realizării activităţii. Parcul auto gestionat de către Direcţia Generală de Salubritate Sector 3, este exploatat fără întreruperi, dată fiind natura serviciului public prestat şi drept urmare Serviciul Mecanizare, acordă o atenţie sporită mentenanţei corespunzătoare a parcului auto şi gestiunii riscurilor de uzură excesivă.Pentru funcţionarea în stare optimă a parcului auto, Serviciul Mecanizare din cadrul Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 necesită contractarea unor servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto (cu furnizarea pieselor de schimb necesare), care au ca scop principal prevenirea producerii unor defecţiuni majore ale tuturor bunurilor, precum şi realizarea cu eficienţă şi celeritate a acţiunilor de reparaţii în cazul în care au fost constatate defecţiuni ale acestora;Direcţia Generală de Salubritate Sector 3 consideră oportună atribuirea contractului/contractelor catre unul sau mai multi operatori economici. Acordul cadru de prestări servicii de reparaţii cu furnizarea pieselor de schimb se va încheia cu mai mulţi operatori economici (maxim 5 operatori economici pentru fiecare lot), fără reluarea competiţiei, în conformitate cu prevederile art. 114, art. 115, alin (2), lit b. şi art. 118 lit. a, din Legea nr. 98/2016, iar tipul de contract propus în baza acordului cadru este contract subsecvent de prestări servicii cu furnizare de piese.Având în vedere specificul obiectului achiziţiei, pentru eficientizarea timpului necesar implementării obiectivelor contractului şi evitarea ulterioară a sincopelor in atingerea la timp a beneficiilor anticipate, Autoritatea Contractantă a hotărât încheierea unui acord prin derularea procedurii de licitaţie deschisă, pentru o perioadă de 12 luni, cu maxim 5 operatori economici pentru fiecare dintre loturi. Numărul de operatori economici estimaţi pentru încheierea acordului cadru reprezintă numărul maxim estimat pentru încheierea acestuia, Autoritatea Contractantă hotărând derularea procedurii şi în situaţia în care acest număr nu este atins. Considerând faptul că nu se cunoaşte cu exactitate tipul de reparaţii şi cantităţile necesare din fiecare piesă de schimb de care autovehiculele vor avea nevoie pentru buna functionare, achiziţia se va finaliza cu încheierea unui acord-cadru ce va fi pus în aplicare prin intermediul unor contracte subsecvente.Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesitătile efective ale autorităţii contractante. Cantitatile minime şi maxime menţionate, reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru , acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii conntractante.Informaţiile ce nu pot si previzionate cu certitudine, sunt: -piesele necesare reparaţiei autoturismelor care fac obiectul acordului-cadru,-data înlocuirii acestora,-numarul acestora-timpii necesari pentru inlocuire.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, avand in vedere ca potrivit art 161 din Legea 98/2016, operatorii economici trebuie sa aiba cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor pentru a-si intocmi oferta, in conformitate cu raspunsurile si informatiile suplimentare publicate de Autoritatea Contractanta.. 5. Lot V– Servicii de reparaţii şi de întreţinere a accesoriilor utilajelor pentru deszăpezire şi pentru alte tipuri de utilaje cu furnizare piese., În vederea realizării obiectului de activitate al Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 este necesară asigurarea funcţionării optime, continue a parcului auto, indispensabil realizării activităţii. Parcul auto gestionat de către Direcţia Generală de Salubritate Sector 3, este exploatat fără întreruperi, dată fiind natura serviciului public prestat şi drept urmare Serviciul Mecanizare, acordă o atenţie sporită mentenanţei corespunzătoare a parcului auto şi gestiunii riscurilor de uzură excesivă.Pentru funcţionarea în stare optimă a parcului auto, Serviciul Mecanizare din cadrul Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 necesită contractarea unor servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto (cu furnizarea pieselor de schimb necesare), care au ca scop principal prevenirea producerii unor defecţiuni majore ale tuturor bunurilor, precum şi realizarea cu eficienţă şi celeritate a acţiunilor de reparaţii în cazul în care au fost constatate defecţiuni ale acestora;Direcţia Generală de Salubritate Sector 3 consideră oportună atribuirea contractului/contractelor catre unul sau mai multi operatori economici. Acordul cadru de prestări servicii de reparaţii cu furnizarea pieselor de schimb se va încheia cu mai mulţi operatori economici (maxim 5 operatori economici pentru fiecare lot), fără reluarea competiţiei, în conformitate cu prevederile art. 114, art. 115, alin (2), lit b. şi art. 118 lit. a, din Legea nr. 98/2016, iar tipul de contract propus în baza acordului cadru este contract subsecvent de prestări servicii cu furnizare de piese.Având în vedere specificul obiectului achiziţiei, pentru eficientizarea timpului necesar implementării obiectivelor contractului şi evitarea ulterioară a sincopelor in atingerea la timp a beneficiilor anticipate, Autoritatea Contractantă a hotărât încheierea unui acord prin derularea procedurii de licitaţie deschisă, pentru o perioadă de 12 luni, cu maxim 5 operatori economici pentru fiecare dintre loturi. Numărul de operatori economici estimaţi pentru încheierea acordului cadru reprezintă numărul maxim estimat pentru încheierea acestuia, Autoritatea Contractantă hotărând derularea procedurii şi în situaţia în care acest număr nu este atins. Considerând faptul că nu se cunoaşte cu exactitate tipul de reparaţii şi cantităţile necesare din fiecare piesă de schimb de care autovehiculele vor avea nevoie pentru buna functionare, achiziţia se va finaliza cu încheierea unui acord-cadru ce va fi pus în aplicare prin intermediul unor contracte subsecvente.Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesitătile efective ale autorităţii contractante. Cantitatile minime şi maxime menţionate, reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru , acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii conntractante.Informaţiile ce nu pot si previzionate cu certitudine, sunt: -piesele necesare reparaţiei autoturismelor care fac obiectul acordului-cadru,-data înlocuirii acestora,-numarul acestora-timpii necesari pentru inlocuire.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, avand in vedere ca potrivit art 161 din Legea 98/2016, operatorii economici trebuie sa aiba cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor pentru a-si intocmi oferta, in conformitate cu raspunsurile si informatiile suplimentare publicate de Autoritatea Contractanta.. 1. Lot I – Servicii de reparaţii şi de întreţinere a autovehiculelor cu capacitate până în 3.5 tone cu furnizare piese., În vederea realizării obiectului de activitate al Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 este necesară asigurarea funcţionării optime, continue a parcului auto, indispensabil realizării activităţii. Parcul auto gestionat de către Direcţia Generală de Salubritate Sector 3, este exploatat fără întreruperi, dată fiind natura serviciului public prestat şi drept urmare Serviciul Mecanizare, acordă o atenţie sporită mentenanţei corespunzătoare a parcului auto şi gestiunii riscurilor de uzură excesivă.Pentru funcţionarea în stare optimă a parcului auto, Serviciul Mecanizare din cadrul Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 necesită contractarea unor servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto (cu furnizarea pieselor de schimb necesare), care au ca scop principal prevenirea producerii unor defecţiuni majore ale tuturor bunurilor, precum şi realizarea cu eficienţă şi celeritate a acţiunilor de reparaţii în cazul în care au fost constatate defecţiuni ale acestora;Direcţia Generală de Salubritate Sector 3 consideră oportună atribuirea contractului/contractelor catre unul sau mai multi operatori economici. Acordul cadru de prestări servicii de reparaţii cu furnizarea pieselor de schimb se va încheia cu mai mulţi operatori economici (maxim 5 operatori economici pentru fiecare lot), fără reluarea competiţiei, în conformitate cu prevederile art. 114, art. 115, alin (2), lit b. şi art. 118 lit. a, din Legea nr. 98/2016, iar tipul de contract propus în baza acordului cadru este contract subsecvent de prestări servicii cu furnizare de piese.Având în vedere specificul obiectului achiziţiei, pentru eficientizarea timpului necesar implementării obiectivelor contractului şi evitarea ulterioară a sincopelor in atingerea la timp a beneficiilor anticipate, Autoritatea Contractantă a hotărât încheierea unui acord prin derularea procedurii de licitaţie deschisă, pentru o perioadă de 12 luni, cu maxim 5 operatori economici pentru fiecare dintre loturi. Numărul de operatori economici estimaţi pentru încheierea acordului cadru reprezintă numărul maxim estimat pentru încheierea acestuia, Autoritatea Contractantă hotărând derularea procedurii şi în situaţia în care acest număr nu este atins. Considerând faptul că nu se cunoaşte cu exactitate tipul de reparaţii şi cantităţile necesare din fiecare piesă de schimb de care autovehiculele vor avea nevoie pentru buna functionare, achiziţia se va finaliza cu încheierea unui acord-cadru ce va fi pus în aplicare prin intermediul unor contracte subsecvente.Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesitătile efective ale autorităţii contractante. Cantitatile minime şi maxime menţionate, reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru , acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii conntractante.Informaţiile ce nu pot si previzionate cu certitudine, sunt: -piesele necesare reparaţiei autoturismelor care fac obiectul acordului-cadru,-data înlocuirii acestora,-numarul acestora-timpii necesari pentru inlocuire.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, avand in vedere ca potrivit art 161 din Legea 98/2016, operatorii economici trebuie sa aiba cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor pentru a-si intocmi oferta, in conformitate cu raspunsurile si informatiile suplimentare publicate de Autoritatea Contractanta.. 3. Lot III – Servicii de reparaţii şi de întreţinere a autovehiculelor cu capacitate peste 7.5 tone cu furnizare piese., În vederea realizării obiectului de activitate al Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 este necesară asigurarea funcţionării optime, continue a parcului auto, indispensabil realizării activităţii. Parcul auto gestionat de către Direcţia Generală de Salubritate Sector 3, este exploatat fără întreruperi, dată fiind natura serviciului public prestat şi drept urmare Serviciul Mecanizare, acordă o atenţie sporită mentenanţei corespunzătoare a parcului auto şi gestiunii riscurilor de uzură excesivă.Pentru funcţionarea în stare optimă a parcului auto, Serviciul Mecanizare din cadrul Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3 necesită contractarea unor servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto (cu furnizarea pieselor de schimb necesare), care au ca scop principal prevenirea producerii unor defecţiuni majore ale tuturor bunurilor, precum şi realizarea cu eficienţă şi celeritate a acţiunilor de reparaţii în cazul în care au fost constatate defecţiuni ale acestora;Direcţia Generală de Salubritate Sector 3 consideră oportună atribuirea contractului/contractelor catre unul sau mai multi operatori economici. Acordul cadru de prestări servicii de reparaţii cu furnizarea pieselor de schimb se va încheia cu mai mulţi operatori economici (maxim 5 operatori economici pentru fiecare lot), fără reluarea competiţiei, în conformitate cu prevederile art. 114, art. 115, alin (2), lit b. şi art. 118 lit. a, din Legea nr. 98/2016, iar tipul de contract propus în baza acordului cadru este contract subsecvent de prestări servicii cu furnizare de piese.Având în vedere specificul obiectului achiziţiei, pentru eficientizarea timpului necesar implementării obiectivelor contractului şi evitarea ulterioară a sincopelor in atingerea la timp a beneficiilor anticipate, Autoritatea Contractantă a hotărât încheierea unui acord prin derularea procedurii de licitaţie deschisă, pentru o perioadă de 12 luni, cu maxim 5 operatori economici pentru fiecare dintre loturi. Numărul de operatori economici estimaţi pentru încheierea acordului cadru reprezintă numărul maxim estimat pentru încheierea acestuia, Autoritatea Contractantă hotărând derularea procedurii şi în situaţia în care acest număr nu este atins. Considerând faptul că nu se cunoaşte cu exactitate tipul de reparaţii şi cantităţile necesare din fiecare piesă de schimb de care autovehiculele vor avea nevoie pentru buna functionare, achiziţia se va finaliza cu încheierea unui acord-cadru ce va fi pus în aplicare prin intermediul unor contracte subsecvente.Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesitătile efective ale autorităţii contractante. Cantitatile minime şi maxime menţionate, reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru , acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii conntractante.Informaţiile ce nu pot si previzionate cu certitudine, sunt: -piesele necesare reparaţiei autoturismelor care fac obiectul acordului-cadru,-data înlocuirii acestora,-numarul acestora-timpii necesari pentru inlocuire.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, avand in vedere ca potrivit art 161 din Legea 98/2016, operatorii economici trebuie sa aiba cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor pentru a-si intocmi oferta, in conformitate cu raspunsurile si informatiile suplimentare publicate de Autoritatea Contractanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu